لمینت کامپوزیتی چگونه است؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
15 شهریور 1398

لمینت کامپوزیتی چگونه است؟

لمینت کامپوزیتی چگونه است؟ سوالی که بسیاری از بیماران داشته و می خواهند بدانند از بین لمینت های دندانی کدام را انتخاب نمایند. لمینت کامپوزیتی در یک مرحله رجوع نزد متخصص دندانپزشکی زیبایی تهیه می شود، این در حالی است که لمینت سرامیکی نیاز به چند روز آماده سازی دارد و سپس نصب توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی است. در واقع لمینت کامپوزیتی از مواد همرنگ دندان بوده و نوع سرامیکی از نوعی جنس سرامیک خاص تهیه می شود. نوع های مختلف لمینت بسته به نظر دندانپزشک و متناسب با درخواست بیماران انتخاب می شود.

فهرست محتوای صفحه :

لمینت دندان پوسته نازکی است که متناسب با اندازه دندان ساخته شده و بر روی دندان قرار می گیرد.
لمینت کامپوزیتی چگونه است

لمینت کامپوزیتی و سرامیکی چه تفاوت هایی دارند؟

اگر بخواهیم از تفاوت های بارز لمینت کامپوزیتی و سرامیکی نام ببریم، می توان به تفاوت قیمت این دو نوع اشاره نمود. لمینت های سرامیکی قیمت بالاتری نسبت به لمینت کامپوزیتی دارند. نکته دیگر در این مورد آن که لمینت کامپوزیتی نیاز به تراش دندان ها را حذف نموده و می تواند این مورد از مزیت های خاص آن به حساب آید. البته لمینت های کامپوزیتی می تواند به مرور زمان دچار تغییر رنگ شوند که این مورد از معایب آن محسوب می شود. هر دو نوع لمینت نیازمند مراقبت بوده و حفظ بهداشت در طولانی تر شدن استفاده از آن ها می افزاید.

لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی را انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع مناسب لمینت بستگی به نظر دندانپزشک و خود بیمار دارد. لمینت کامپوزیتی در برایند نهایی می تواند شکل مناسب تر و دلخواهی را برای دندان های بیمار فراهم نماید. ولی لمینت های سرامیکی از درجه استحکام بالاتر برخوردار بوده و قیمت بیشتری را برای استفاده کننده به همراه دارد. نکته مهم در استفاده از لمینت ها آن است که لمینت توسط دندانپزشک به خوبی تهیه و استفاده شود. استفاده از فناوری های سه بعدی نظیر کد کم کمک شایانی در ساخت ریستوریشن های دندانی نظیر لمینت دارد. در این فناوری انواع ریستوریشن های دندانی نظیر لمینت با استفاده از تجهیزات دیجیتال و کامپیوتر تهیه می شود.

دکتر سعید کریمی انواع لمینت دندان اعم از کامپوزیتی و سرامیکی را در اختیار بیماران قرار می دهد. ایشان برای ساخت لمینت های مختلف از فناوری کد کم بهره می برند. ساخت و نصب انواع لمینت های دندانپزشکی با کیفیت و با قیمت مناسب در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی عرضه می شود. ایشان متخصص دندانپزشکی زیبایی بوده و انواع درمان های زیبایی دندان را عرضه می نماید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.