هزینه بلیچینگ دندان و مراقبت های پس از بلیچینگ
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
26 اردیبهشت 1397

هزینه بلیچینگ دندان و مراقبت های پس از بلیچینگ

هزینه بلیچینگ دندان بستگی فراوانی به نوع مواد مصرفی، تجهیزات مورد استفاده و تبحر و تجربه دندانپزشک زیبایی دارد. هرینه بلیچینگ دندان به نوع روش درمانی نیز وابسته است. درمان در مطب یا بلیچینگ خانگی با هم متفاوت است.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان و روش درمانی

در درمان و طراحی لبخند بلیچینگ یکی از روشهای درمانی است که سفیدی دندان ها را به دنبال دارد. انواع روش های بلیچینگ بصورت های آفیس بلیچینگ و بلیچینگ خانگی بایستی زیر نظر دندانپزشک زیبایی انجام شود. یکی از فاکتورهای موثر بر روی میزان موثر بودن و سفید شدن دندانها جنس دندان ها است.

در بلیچینگ دندان ماده ای به نام هیدروژن پر اکساید برای سفیدی دندانها استفاده می شود. این مواد بداخل مینا دندان نفوذ کرده و باعث سفید شدن دندانها می شود. برای بلیچینگ ابتدا بایستی دندانپزشک زیبایی اقدام به برطرف کردن پوسیدگی های دندانی کند. دندانپزشک زیبایی برای سفید کردن دندانها می تواند از دو روش استفاده کند.

هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان نسبت به سایر روش های زیبایی دندان هزینه پایینی است و براحتی و با هزینه پایین می توان با رجوع نزد دندانپزشک زیبایی متخصص اقدام به درمان های بلیچینگ کرد. پس از بلیچینگ کردن بایستی مراقبت های بعد درمان ادامه یابد. میزان ماندگاری و سفیدی دندانها بستگی فراوان به مراقبت های پس از بلیچینگ و عادت های غذایی بعدی دارد. بعد از بلیچینگ دندان بایستی در ساعت های اولیه لثه ها را ماساژ داد و با آب گرم آنها را شست.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از معتبرترین مراکز دندانپزشکی زیبایی تهران بوده که انواع روشهای زیبایی دندان را با جدیدترین تکنولوژی های روز ارائه می دهد.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.