لوگوی کلینیک دندان پزشکی دکتر سعید کریمی
دندانپزشک زیبایی ایمپلنت دندان تهران دکتر سعید کریمی
شرح مقاله

آیا ایمپلنت دندان درد دارد

سوالی که برخی در ذهن دارند این است که آیا ایمپلنت دندان درد دارد و بیمار بایستی درد زیادی را تحمل نماید. در پاسخ بایستی گفت درمان ایمپلنت دندان ، درمانی بدون درد بوده و بیمار می تواند این درمان را همانند سایر روشهای دندانپزشکی انجام دهد.

در زمان کاشت ایمپلنت، درمان با بی حسی موضعی در لثه انجام می شود و مدت زمان درمان نیز بلند نبوده و صرفا در زمان کمتر از یک ساعت انجام می شود. درد ایمپلنت کردن از کشیدن دندان هم کمتر است و براحتی کاشت صورت می گیرد.

پس از کاشت دندان طی مراحل درمانی، ممکن است در مدت کوتاهی پس از کاشت درد مختصری ایجاد شود که با مصرف مسکن ها این درد ها موقتی بوده و جای هیچ گونه ناراحتی و نگرانی نیست.

درد ایمپلنت

در تعیین مدت زمان جراحی فاکتورهای مختلفی بازی می کنند ه یکی از آنها تعداد ایمپلنت های لازم برای فرد متقاضی است. البته توجه به شرایط فیزیکی و عدم وجود بیماری های جانبی موثر در درمان ایمپلنت نظیر پوکی استخوان و بیماری های قلبی و ... نیز در درمان در نظر گرفته می شود.

در ایجاد ایمپلنت می توان بلافاصله پس از کشیدن دندان کاشت را انجام داد که در صورتی میسر است که استخوان کافی در فک وجود داشته باشد که این مورد با نظر دندانپزشک ایمپلنت انجام می شود. بکارگیری روش های جراحی جدید و استفاده اصولی و صحیح از آنها در کاهش درد بیمار بسیار تاثیر دارد.

راه های کاهش درد ایمپلنت دندان پس از جراحی

جهت کاهش درد ایمپلنت می توان از مصرف مسکن های تجویزی که دندانپزشک تجویز نموده است استفاده کرد. استفاده از کیسه پلاستیکی حاوی یخ و قرار دادن روی صورت و در ناحیه ایمپلنت شده نیز در تسکین درد بیمار بسیار موثر است. تورم ایجاد شده در ناحیه ایمپلنت نیز طبیعی است و بمرور زمان از بین می رود. یکی از عوارضی که پس از کاشت ایمپلنت گزارش می شود ، عفونت ایمپلنت است که با رجوع به دندانپزشک و تجویز آنتی بیوتیک قابل درمان است.

ایمپلنت دندان

رعایت بهداشت و عدم مصرف دخانیات بخصوص در به موفقیت رسیدن درمان بسیار موثر است. پس از ایمپلنت ممکن است مقداری موضع خونریزی داشته باشد که جای نگرانی نیست و بمرور زمان از بین می رود. ایمپلنت درمان مناسب برای بی دندانی است که هم نقش ترمیمی دارد و هم در زیبایی بسیار موثر است که این امر باعث رجوع بسیاری نزد دندانپزشک زیبایی جهت این درمان شده است.

درد ایمپلنت درد ایمپلنت دندان

اشتراک :

شرح مقاله

Copyright © 2015 - bsbsaba Co. All Right Reserved.

ایمپلنت دندان
مشاهده برنامه هفتگی