آیا جرم گیری ایمپلنت دندان لازم است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
18 اردیبهشت 1397

آیا جرم گیری ایمپلنت دندان لازم است

جرم گیری ایمپلنت دندان نیز برای ایمپلنت همانند سایر دندان های طبیعی لازم است. همانطور که مشخص است و دندانپزشکان و متخصصان نیز بر آن تاکید می کنند رعایت بهداشت ایمپلنت بر عمر ایمپلنت دندان افزایش می افزاید.

آیا جرم گیری ایمپلنت دندان همانند دندانهای طبیعی است؟

نوع قلم جرم گیری برای ایمپلنت متفاوت بوده و جنس متفاوتی دارد. جنس قلم های رایج جرم گیری دندان فولاد زنگ نزن است که این در حالی است که برای ایمپلنت دندان از قلم ها با جنس تیتانیوم استفاده می شود. جنس متفاوت قلم جرم گیری ایمپلنت جلوگیری از واکنش قلم با ایمپلنت و باقی ماندن ذرات بر روی ایمپلنت است.

ایمپلنت دندان

همه ی دندانها چه طبیعی و یا دندانهای کاشته شده بوسیله ایمپلنت دندان در تماس با بزاق هستند و جرم می تواند روی آنها ایجاد شود. جرم ها در اطراف دندان باعث افزایش پوسیدگی های دندانی می شود. تحلیل مینای دندان از نتایج جرم دندان و بی توجهی به آن است.

با مقایسه بین دندان و ایمپلنت دندان، بایستی گفت ایمپلنت نیاز به مراقبت بیشتری دارد. جرم دندانی یکی از عوامل اصلی در از بین رفتن دندانها و ایمپلنت دندان است. چکاپ کردن و مراجعه منظم به دندانپزشک برای حفظ دهان و دندان لازم و ضروری است.

مراقبت ایمپلنت دندان

با کاشت دندان بروش ایمپلنت دندان، دندانی همانند دندان طبیعی برای فرد ایجاد می شود. ایمپلنت های دندان نیازمند مراقبت و توجه و حفظ سلامت دهان و دندان هستند. امروزه با ایمپلنت دندان زیبایی دندانها برای افراد مهیا می شود. دندانپزشک زیبایی هم برای جبران بی دندانی از ایمپلنت استفاده می کند.

جهت درمان های کاشت ایمپلنت دندان مراجعه به مرکز تخصصی لازم است. شما برای درمان ایمپلنت دندان تهران می توانید به کلینیک فوق تخصصی دکتر سعید کریمی مراجعه کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.