ایمپلنت برای دندان مصنوعی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
26 مرداد 1398

ایمپلنت برای دندان مصنوعی

آیا دندان مصنوعی با ایمپلنت ثابت میشود؟ با ایمپلنت برای دندان مصنوعی می توانید به تکلم و جویدن غذا در سالمندان کمک شایانی نمایید. کاشت ایمپلنت برای فیکس و ثابت کردن پروتز دندان مصنوعی روشی مناسب بوده که کاربرد فراوانی پیدا کرده است. پروتز های مصنوعی دندان همواره دچار حرکت شده و این امر در استفاده از آن ها مشکلاتی را ایجاد می نماید. از این رو دندانپزشکان با روش های کاشت ایمپلنت نظیر All on 4 و ... این معضل و نقص را برای استفاده کنندگان دندان مصنوعی برطرف ساخته اند.

فهرست محتوای صفحه :

در روش ایمپلنت All on ۴ ، چهار عدد ایمپلنت استفاده می شود که این ایمپلنت ها درون فک قرارداده می شود.
ایمپلنت برای دندان مصنوعی

آیا دندان مصنوعی با ایمپلنت All on 4 ثابت میشود؟

در این روش درمانی با کاشت 4 عدد ایمپلنت درون لثه افراد و اتصال آن به پروتز دندان مصنوعی عملیات فیکس و ثابت کردن پروتز اعمال می شود. از این رو می توان با این روش درمانی پروتز را به شکل مناسب درون دهان افراد جایگذاری کرد و مشکلات استفاده از پروتز های دندانی را برطرف کرد. جویدن غذا با دندان مصنوعی دشوار است، بخصوص در مورد کسانی که لثه تحلیل رفته نیز دارند. این افراد در هنگام غذا خوردن ممکن است دچار لغزیدگی دندان های مصنوعی خود شوند و یا هنگام صحبت کردن ممکن است دندان مصنوعی از محل اصلی خود خارج شده و در تکلم افراد مشکل ایجاد نماید. از این رو ممکن است در برخی از استفاده کنندگان دندان مصنوعی مشکلاتی ایجاد شود و حتی حس اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد. روش کاشت ایمپلنت و ثابت کردن دندان مصنوعی برای حل این مشکلات بوده است.

زمانی که دندان مصنوعی با ایمپلنت ثابت میشود چه نتایجی دارد؟

زمانی که دندان مصنوعی با ایمپلنت ثابت میشود، با استفاده از آن برای دندان مصنوعی می توان از تحلیل لثه و مشکلات مربوط به آن نیز کاست. در واقع با لغزش پروتز بر روی لثه ها به مرور زمان لثه می تواند دچار تحلیل و دردهای موضعی شده که این امر درمان های لثه را ضروری می کند. با کاشت ایمپلنت مشکلات این چنینی برای لثه به وجود نمی آید.

با این وجود نحوه کاشت و استفاده از ایمپلنت مناسب برای کاشت از اهمیت بالایی برخوردار است. ایمپلنت های موجود در بازار با برندهای مختلف موجود است که درجه کیفیت متفاوتی دارند. تنها ایمپلنت های با کیفیت می تواند عمر و ماندگاری مناسب داشته باشند. این ایمپلنت ها بایستی تحمل فشارهای دندان مصنوعی را داشته باشد. اگر بی کیفیت انتخاب شوند، می تواند در اثر فشار وارده دچار شکستگی و مشکلات بعدی برای بیماران شود. از این رو انتخاب ایمپلنت بی کیفیت باعث کاهش عمر استفاده و ناراحتی و نارضایتی بیمار می شود.

ایمپلنت برای دندان مصنوعی

اگر درمان و کاشت ایمپلنت اصولی انجام نشود، درمان با عدم موفقیت روبرو می شود. عفونت های احتمالی ناشی از کاشت توسط افراد بی تجربه است. بیمار نیز بایستی در زمان درمان و پس از کاشت ایمپلنت نکات بهداشتی و مراقبت های مربوط به ایمپلنت را به شکل مطلوب انجام دهد.

دندان مصنوعی را با ایمپلنت در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی ثابت کنید.

با رجوع نزد متخصص ایمپلنت بایستی از او بخواهید از برندهای مناسب برای شما استفاده کند. کاشت دندان فرایند کاملا تخصصی است که بایستی تحت نظر متخصص با تجربه انجام شود. دکتر سعید کریمی یکی از بهترین متخصصین کاشت ایمپلنت دندان در تهران محسوب می شوند

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.