ایمپلنت همه دندانها در تهران
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
17 مهر 1398

ایمپلنت همه دندانها در تهران

ایمپلنت همه دندانها روشی مناسب برای کسانی است که دندان های مصنوعی دارند. در این دسته از افراد می توان برای همه ی دندانهای از دست رفته از ایمپلنت های جداگانه استفاده کرد و یا آن که پروتز را به وسیله 4 ایمپلنت در فک پایین و 6 ایمپلنت در فک بالا ثابت و محکم کرد.

فهرست محتوای صفحه :

ایمپلنت همه دندانها یا ایمپلنت All on 4 ؟

انتخاب نوع روش برای این دسته از افراد بسته به نظر خود بیماران و میزان هزینه ای است که می خواهند در این راه بپردازند. مطمئنا جایگذاری دندانها با ایمپلنت های جداگانه اثر متفاوت و بهتری را خواهد داشت. ثابت کردن پروتز دندان مصنوعی با ایمپلنت به روش ایمپلنت ALL on 4 موسوم است.

کاشت دندان موجب زیبایی، راحتی، بازسازی شکل، تکلم و سلامت بیمار می شود. ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرار داده شده و پس از گذشت زمان، اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد.

از لحاظ زیبایی ایمپلنت کردن همه دندانها بسیار زیباتر از استفاده از روش ثابت کردن پروتز با استفاده از ایمپلنت است. با ایمپلنت می توان زیبایی همانند دندان های طبیعی را برای فرد فراهم آورد. میزان ثبات ایمپلنت های کل فک به مراتب بالاتر بوده و می تواند سهولت را برای افراد برای جویدن و تکلم را به همراه داشته باشد.

مکانیزم کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

در کاشت دندان ابتدا پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار قرار داده شده و سپس با گذر زمان اتصال و جوش بین استخوان فک و ایمپلنت برقرار می شود. از لحاظ جنسی که ایمپلنت دارد. ایمپلنت دارای جنس تیتانیومی است که بیشترین تطابق و هماهنگی را با بدن دارد و مشکلاتی را به وجود نمی آورد.

ایمپلنت همه دندانها

با جوش ایمپلنت با استخوان فک، عملیات ساخت روکش دندان انجام شده و نصب و جایگذاری بر روی آن انجام می شود. روش های کاشت می تواند به صورت متفاوتی انجام شود که بسته به شرایط دندانی و سلامت جسمی بیمار است. به عنوان مثال بیماری که دچار پوکی استخوان است، بایستی حتما از درمان پیوند استخوان برای درمان استفاده نماید. این در حالی است که بیماری که سلامت کامل و حجم استخوان فک مناسب دارد می تواند از روش های نو و جدیدی نظیر ایمپلنت پانچی بهره برد.

با استفاده از ایمپلنت همه دندانها می توان زیبایی را برای فرد به ارمغان آورد. اگر دندان از دست رفته به موقع ایمپلنت نشود، می تواند استخوان فک بیمار را دچار تحلیل کرده و زیبایی فرد را به مخاطره می اندازد. از این روی ایمپلنت دندانها می تواند زیبایی منحصر به فرد را برای افراد فراهم آورد.

برای ایمپلنت همه دندانها در تهران می توانید مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید. این مرکز درمانی هزینه ایمپلنت همه دندانها را به صورت مناسب عرضه کرده و پرسنل مجرب برای درمان و کاشت ایمپلنت دندان بهره می برد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.