بعد از ایمپلنت چه کنیم بعد از ایمپلنت چه باید کرد
05 خرداد 1397

بعد از ایمپلنت چه کنیم بعد از ایمپلنت چه باید کرد

بعد از ایمپلنت چه کنیم و برای کاهش درد و خونریزی ها بعد از ایمپلنت چه باید کرد . بعد کاشت دندان بیماران نیاز به رعایت نکات و مسایلی هستند تا بهبودی در سریعترین زمان ممکن و در اسرع وقت انجام شود. کاشت دندان و رعایت نکات بهداشتی و تجویزی توسط دندانپزشک از عفونت های احتمالی می کاهد و در ترمیم زودتر سیستم دهان و دندان بسیار موثر است.

سرعت بهبودی بعد از ایمپلنت، به نحوه درمان و روش های بکار رفته نیز دارد، به عنوان مثال بکار بردن روش های دندانپزشکی دیجیتال و استفاده از درمان ایمپلنت دیجیتال می تواند در کمترین جراحات ممکن درمان ایمپلنت را انجام داده که سرعت بهبودی بعد از کاشت بسیار بالاتر است.

ایمپلنت دارای عوارضی برای بیمار نیست و بایستی روند درمانی بخوبی انجام شود تا عمر ایمپلنت دندان کاشته شده برای بیمار بالا باشد.

بعد از ایمپلنت چه کنیم؟

بعد از کاشت یک سری مسایل بوجود می آید که کوتاه مدت بوده و بمرور زمان کم می شود. به عنوان مثال بعد ایمپلنت خونریزی مختصری ممکن است موجود باشد که کوتاه مدت بوده و قابل برطرف کردن است. اگر دردی در ناحیه حس می کنید می توانید از کمپرس آب یخ استفاده کنید تا درد التیام یابد.

ایمپلنت

بعد از ایمپلنت چه باید کرد؟

یکی از مواردی که بیماران بایستی در درمان رعایت کنند مصرف غذاها است. بیمار باید سعی کند از مواد غذایی نرم و آبی استفاده کند و سعی نماید در روزهای اول فشار زیادی به ایمپلنت وارد نشود. فشار وارده از آنجا که هنوز پایه ایمپلنت با استخوان فک اتصال قوی برقرار نکرده می تواند باعث مشکلاتی برای بیمار شود.

اگر ایمپلنت دچار عفونت شد و یا خونریزی قطع نشد چه باید کرد. در پاسخ بایستی گفت که در این مورد بایستی بیمار تحت نظر دندانپزشک قرار گرفته و درمان انجام شود. جای ذکر است که درمان اگر بخوبی انجام شود و بیمار نیز نکات تجویزی توسط دندانپزشک را رعایت نماید هیچ یک از موارد فوق صورت نگرفته و این موارد نیز با مصرف آنتی بیوتیک های تجویزی توسط دندانپزشک قابل درمان است.

ایمپلنت

کاشت ایمپلنت با پیشرفت تکنولوژی امروزه به آسانی انجام گرفته و درصد موفقیت درمان بسیار بالاست. مدت زمان کاشت ایمپلنت زمانبر است و جهت نیل به موفقیت درمانی همیاری و همکاری بیمار با دندانپزشک نیاز است. ایمپلنت کاشته شده همانند سایر دندان های طبیعی فرد نیازمند مراقبت و نگهداری و رعایت بهداشت است. در کنار این موارد مراجعه نزد متخصص ایمپلنت مجرب و استفاده از روش درمانی مناسب و مطمئن برای درمان موفق بسیار مهم و کاربردی است.