ترمیم ایمپلنت دندان
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
29 اردیبهشت 1397

ترمیم ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در صورتیکه از مراقبت های لازم برخوردار باشد دچار تحلیل نمی شود به همین خاطر گفته می شود که بایستی استفاده کنندگان از ایمپلنت از مسواک و دهانشویه برای بهداشت دهان و دندان خود استفاده کنند.

فهرست محتوای صفحه :

احتمال تحلیل ایمپلنت بسیار کم است در حد میلیمتر است ولی با این وجود جای نگرانی است زیرا امکان تعویض و ترمیم ایمپلنت وجود دارد. تحلیل لثه ممکن است پس از استفاده از ایمپلنت ایجاد شود که درمانهای تکمیلی را برای لثه نیازمند است.

کاشت دندان موجب زیبایی، راحتی، بازسازی شکل، تکلم و سلامت بیمار می شود. ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرار داده شده و پس از گذشت زمان، اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد.

مراقبت مناسب از دندانها و ایمپلنت از احتمال تحلیل ایمپلنت می کاهد و عمر ایمپلنت را افزایش می دهد. همه ی این موارد از طرف بیمار لازم است ولی نحوه کاشت و برند مناسب استفاده شده نیز از تحلیل های بعدی جلوگیری می کند.

آیا ایمپلنت دندان شکسته قابل ترمیم است؟

بله، ایمپلنت دندان شکسته یا معیوب قابل ترمیم است. یک دندانپزشک باتجربه باید از یک ماده کامپوزیت خاص برای انجام کلیه تعمیرات لازم برای تعمیر ایمپلنت دندانی بریده شده استفاده کند. با این حال، اگر شدت آسیب زیاد باشد، ممکن است نیاز به جایگزینی کامل دندان با ایمپلنت دندان باشد. قبل از قرار دادن یک ایمپلنت دندانی جدید، ممکن است نیاز به پیوند استخوان برای تقویت استخوان خود داشته باشید و از تراکم استخوان فک کافی اطمینان حاصل کنید.

ترمیم ایمپلنت دندان

چگونه می توان روکش ایمپلنت دندان شکسته را تعمیر کرد؟

تاج ایمپلنت دندانی دندان مصنوعی است که بر روی ایمپلنت دندان ثابت می شود و به آن استحکام و طول عمری برابر با دندان طبیعی می دهد. با این حال، خوردن آب نبات های سفت، جویدن ناخن ها و جویدن یخ می تواند باعث کنده شدن، ترک خوردن یا شکستن تاج ایمپلنت شود. در صورت ترک خوردن یا شکستن روکش، قالب‌های دهان گرفته می‌شود و به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می‌شود. این برای ایجاد یک روکش کاملاً جدید برای جایگزینی تاج آسیب دیده قبلی شما استفاده می شود.

جهت کاشت ایمپلنت بایستی با مراجعه نزد دندانپزشک متخصص و باتجربه اقدام به کاشت نمود و از متخصص خواست برند مناسب و با کیفیت را برای این امر انتخاب کند.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از معتبرترین دندانپزشکی های زیبایی تهران بوده که انواع درمان زیبایی دندان و ایمپلنت را در بالاترین سطح ممکن ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.