هزینه ایمپلنت دندان چقدر است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
10 اردیبهشت 1397

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟ برای اینکه بدانید هزینه ایمپلنت دندان چقدره بایستی به نکاتی توجه کرد که در این نوشتار به آن پاسخ می دهیم. از جمله مواردی که در تعیین قیمت ایمپلنت دندان می توان نام برد، برند و مارک ایمپلنت، نوع درمان مورد استفاده و نوع روکش های مورد استفاده را می توان نام برد. به عنوان مثال برخی به درمان های تکمیلی نظیر پیوند استخوان دارند که این امر بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر دارد. در بیماران با کمبود میزان حجم استخوان موجود در موضع ترمیم نیازمند تزریق استخوان هستند. تعداد دندان های ایمپلنت شده از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار است. دقت داشته باشید هزینه ایمپلنت دندان می تواند معیاری از کیفیت کاشت دندان باشد زیرا برندهای برتر ایمپلنت دارای هزینه بالاتری هستند.

برای اینکه بدانید هزینه ایمپلنت دندان چقدر است و یا هزینه ایمپلنت یک دندان چقدر است و سوالاتی در مورد قیمت کاشت دندان می توانید با تماس با ما اقدام کنید.

تماس با ما: 88888590-021/88884546

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

از اولین و موثرترین عوامل در تعیین هزینه ایمپلنت دندان نوع برند انتخابی برای کاشت دندان است. برندهای مختلفی در دندانپزشکی روز دنیا استفاده می شوند. از برندهای مطرح اروپایی نظیر برندهای آلمانی، سوئیسی و ... تا برندهای آمریکایی و کره ای که دارای هزینه متفاوتی هستند. دقت کنید هزینه ایمپلنت دندان برندهای مطرح شاید کمی بیشتر باشد ولی عمر و کیفیت بالاتری دارند. ایمپلنت دندان و میزان موفقیت آن به میزان کیفیت استخوان فک بیمار نیز وابسته است. برای آن دسته بیمارانی که استخوان فک ضعیف تر دارند نیاز به درمانهای پیوند استخوان نیز وجود دارد. این درمانها چند ماه قبل درمان اصلی انجام گرفته که زمان ایمپلنت دندان جوش خوردن فیکسچر به استخوان فک بخوبی صورت گیرد. حتی در برخی از بیماران نیاز به درمان هایی نظیر سینوس لیفت برای درمان موفق کاشت دندان است. به طبع متناسب با این درمان های تکمیلی هزینه ایمپلنت دندان بیشتر می شود.

هزینه ایمپلنت دندان چقدره و چه پارامترهایی تاثیر دارند؟

علاوه بر نوع برند مصرفی ایمپلنت و روش های درمانی مورد استفاده برای کاشت دندان، می توان به نوع روکش دندان هم اشاره نمود. یک جزء لازم برای ایمپلنت نوع روکش مورد استفاده است. روکش های فلزی و یا سرامیکی و زیرکونیا از انواع روکش های دندانی محسوب می شوند که دارای قیمت متنوع بوده و البته هزینه مختلفی دارند. دقت داشته باشید که روکش ها از لحاظ زیبایی و استحکام دارای تفاوت هایی بوده که قیمت متفاوت را نتیجه می دهند. از جمله روکش های باکیفیت می توان به روکش های زیرکونیا اشاره کرد که از بهترین روکش های دندانی محسوب می شوند. بنابراین در پاسخ هزینه ایمپلنت دندان چقدر است بایستی نوع روکش دندانی را نیز در نظر گرفت. همچنین دستمزد دندانپزشک که متناسب با تخصص و حرفه ای بودن آن تعیین می شود هم از دیگر عوامل تاثیرگذار است.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ی کاشت دندان بروش ایمپلنت شاید هزینه بیشتری نسبت بروش هایی نظیر استفاده از دندان مصنوعی دارد ولی هیچ گاه دندان مصنوعی نمی تواند همانند دندان طبیعی برای شخص باشد. با ایمپلنت تکلم و تناول بهبود یافته و زیبایی منحصر به فرد که برای شخص توسط دندانپزشک زیبایی ایجاد می کند باعث افزایش اعتماد به نفس در بیمار شده و حس جوانی را به بیمار اعطا می کند. با هزینه مناسب در زمینه کاشت دندان شما می توانید دندان هایی نظیر دندان طبیعی را برای خود فراهم آورده و از استفاده از آن لذت ببرید.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.