بهترین دندانپزشک ایمپلنت
7 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
29 شهریور 1397

بهترین دندانپزشک ایمپلنت

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران با انتخاب بهترین متریال درمانی، اقدام به درمان بیمار خود می نماید. داشتن تخصص از مراجع دندانپزشکی یکی از اصول برای شناسایی بهترین دندانپزشک ایمپلنت تهران است. برای تشخیص و شناخت بهترین دندانپزشک ایمپلنت می توان از طریق پرس و جو بیماران قبلی که کیفیت کار دندانپزشک ایمپلنت دندان پی برد. دیدن نمونه کارهای قبلی دندانپزشک نیز در شناخت بهترین دندانپزشک در تهران کمک فراوانی می نماید. ایمپلنت دندان قطعه ای مفید و نیازمند دقت بالای دندانپزشک جهت کاشت دندان است.

درمان ایمپلنت نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و رجوع به بهترین دندانپزشک ایمپلنت برای کسانی که در تهران زندگی می کنند، بسیار مهم است. استفاده از ایمپلنت جهت کاشت دندان روشی مناسب است که به روش های مختلف صورت می گیرد. به عنوان مثال روش ایمپلنت یک دندان یا چند دندان متفاوت است و بستگی به نظر دندانپزشک ایمپلنت دارد. دکتر سعید کریمی Master ایمپلنت و زیبایی دندان از دانشگاه UCLA آمریکا می باشند که جزء مراکز معتبر دندانپزشکی بحساب می آید. همچنین ایشان دوره پیشرفته ایمپلنت در سوئد را گذرانده است.

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

درمان موفق ایمپلنت دندان توسط دندانپزشک ایمپلنت بستگی بشرایط شخص بیمار هم دارد بعنوان مثال بیمار با پوکی استخوان نیازمند پیوند استخوان نیز می باشد که این امر توسط دندانپزشک ایمپلنت به بهترین نحو صورت می گیرد. در مواردی که بیمار مشکلات سینوسی نیز دارد نیاز به درمان سینوس لیفت وجود دارد. یکی از روشهایی که دندانپزشک ایمپلنت مورد استفاده قرا می دهد All-On-4 است که تخصص مربوط بخود را لازم دارد و بایستی به بهترین نحو صورت گیرد.

دکتر سعید کریمی دوره پیشرفته پیوندهای استخوانی و سینوس لیفت (close/open) زیر نظر پروفسور والاس از آمریکا گذرانده است و دوره Bone Management (پیوند استخوان )از کمپانی Meisinger آلمان پشت سر گذرانده است و عضو کنگره بین الملی ایمپلنت دهان و دندان (ICOI) و Fellow ICOI می باشد.certificate ایمپلنت های مختلف از جمله Bio horizons آمریکا، paragon آمریکا، Nobel Biocare سوئد وSIC سوئیس را داراست. ایشان یکی از بهترین دندانپزشکان کاشت دندان در تهران محسوب می شوند.

بهترین دندانپزشک زیبایی تهران

مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از بهترین مراکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی محسوب می شود. در این مرکز تمامی تجهیزات پیشرفته ایمپلنت گرداوری شده و با تیم حرفه ای بهترین خدمات دندانپزشکی ارایه می شود.

در کاشت ایمپلنت علاوه بر تخصص بالا داشتن تجربه نیز بسیار مهم است. برای انتخاب بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران نیاز به اطلاع از میزان تخصص و تجربه متخصص ایمپلنت دندان است. دکتر سعید کریمی پیشرفته ترین دوره های آموزشی ایمپلنت دندان را در مراکز معتبر بین اللملی گذرانده است. تجربه ی بیمارن مراجعه کننده بهترین دلیل بر کیفیت بالای این مرکز دارد. بهترین دندانپزشک ایمپلنت کسی است که تخصص بالا داشته باشد و دارای تجربه و مهارت بالا نیز باشد. جهت یافتن بهترین دندانپزشک ایمپلنت می توان به نمونه کارهای گذشته دندانپزشک نیز مراجعه کرد.

با مراجعه بیماران به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی و مشاهده سطح بالای تجهیزات و وجود تکنیسین مجرب میتوان دریافت که ایشان یکی از بهترین دندانپزشک ایمپلنت محسوب میشود.

بهترین دندانپزشک ایمپلنت تهران با تشخیص صحیح بیماری، بهترین روش درمانی را برای بیمار خود بر می گزیند. بکارگیری بهترین مارک ایمپلنت باعث پایداری بالاتر ایمپلنت می شود. دندانپزشک ایمپلنت قبل از درمان با مشاوره به بیمار ایمپلنت وانواع آن را برای بیمار شرح داده که این امر باعث درک بیشتر بیمار نسبت به ایمپلنت شده و دست بیمار و دندانپزشک ایمپلنت را برای انتخاب ایمپلنت مناسب باز میگذارد.

انجام دندانپزشکی در آرامش در مرکز دکتر سعید کریمی فراهم شده است. دراین مرکز پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات روز دنیا گرد آوری شده است که در رسیدن به موفقیت درمان بسیار موثر است. از تکنولوژی هایی که به بهترین نحو در این مرکز استفاده می شود تکنولوژی لیزر دندان را می توان نام برد. تکنوژی لیزر شرایط آرامش بخشی را برای بیمار و دندانپزشک فراهم نموده است. تکنولوژی دیگری که در این مرکز ارایه شده است. فناوری کد کم است که فناوری منحصر به فردی است که بهترین ریستوریشن های دندانی را می توان با این فناوری ساخت.

بکارگیری بهترین ایمپلنت برای بیمار پایداری و طول عمر ایمپلنت را تضمین می بخشد. دندانپزشک کاشت دندان با آشنایی کامل انواع ایمپلنت دندان و برندهای مطرح بهترین مارک را برای بیمار انتخاب و به بیمار معرفی می نماید. لازم به ذکر است بسته برندهای مختلف ایمپلنت، قیمت متفاوتی در بازار وجود دارد که بایستی بدانید ایمپلنت های ارزان مانند ایمپلنت های چینی و پاکستانی و... کیفیت مناسب را ندارند.

ایمپلنت زمان کاشت نباید حرکتی داشته باشد. درصورت جایگذاری نامناسب ایمپلنت درصد موفقیت کاشت ایمپلنت کاهش می یابد. دندانپزشک ایمپلنت جهت بالا بردن دقت کار خود می تواند از تجهیزات دیجیتال به روز استفاده کند. معمولا زمان درمان ایمپلنت دندان طولانی است و لااقل 6 ماه طول می کشد. این زمان دوره درمان ممکن است برای بیمار مشکلاتی را ایجاد نماید. دندانپزشک ایمپلنت باید، ایمپلنت کاشته شده را در دوره های زمانی مشخص معاینه کند تا درصد موفقیت کاشت ایمپلنت افزایش یابد.

همکاری بیمار با دندانپزشک ایمپلنت باعث موفقیت درمان و کاشت ایمپلنت می شود. بهترین دندانپزشک کاشت دندان کسی است که در حین درمان مشاوره های لازم را به بیمار بدهد و با تجویز درمان مناسب، بیمار را در رسیدن به سلامتی کامل همراهی نماید که این امر نیازمند همکاری بیمار است. تسلط بر تکنیک های مختلف دندانپزشکی نیز از مشخصه های بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران است. برخی از بیماران مشکلات سینوسی دارند و نیازمند درمانهای پیوند سینوس قبل از کاشت ایمپلنت هستند که دندانپزشک ایمپلنت بایستی به بهترین نحو این مشکلات را درمان نماید. یا برخی بیماران مشکلات کمبود استخوان یا بیماری پوکی استخوان هستند که درمان ایمپلنت دندان در این افراد نیازمند شرایط خاص خود ورجوع به درمانهای پیوند استخوان است. دندانپزشک ایمپلنت بایستی به بهترین نحو بتواند این بیماری ها و شرایط زمینه ای را بشناسد و اصول درمانی متناسب را بکار ببرد. دندانپزشک ایمپلنت غیر ماهر و رعایت نکردن شرایط اصولی کاشت ایمپلنت باعث مشکلات بعدی نظیر طول عمر پایین کاشت و بیماری های مربوط به ایمپلنت موسوم به بیماری پری ایمپلنت شود.

رجوع نزد بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران ضامن موفقیت درمان بوده و کیفیت مناسب ایمپلنت دندان به بهترین شکل مناسب فراهم می شود. مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی با داشتن پرسنل مجرب و داشتن پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا آماده ارایه خدمات دندانپزشکی مدرن و پیشرفته را دارد. این مرکز یکی از بهترین و پیشرفته ترین مراکز دندانپزشکی تهران و کشور محسوب می شود.

نظرات کاربران

ناشناس 11 دی 1278

سلام.لطفا بگید پس از کاشت ایمپلنت دندان باید چه کارهایی انجام بدیم؟

مدیر 11 دی 1278

مراقبت های لازم پس از ایمپلنت دندان به مراقبت های کوتاه مدت وبلند مدت تقسیم میشوند. معمولا در روزهای اول پس ازجراحی ایمپلنت فرد دچار دردهای موضعی میشود که بایستی از آنتی بیوک های تجویزی دندانپزشک ومسکن استفاده کند وحتی الامکان از یخ برای تسکین درد استفاده کند. این درد موقتی است. بهتر است پس از جراحی تا یک تا دوساعت ازخوردن غذا اجتناب کنید. ازغذاهای نرم وخنک استفاده کنید. برای مسواک زدن غیراز ناحیه مورد عمل سایرنواحی را بطوریکه دندانپزشک ایمپلنت توصیه کرده است مسواک نمائید. این توصیه ها کوتاه مدت بود. ولی در بلند مدت رعایت بهداشت معمول واستفاده از دهانشویه ها ونخ دندان توصیه میشود. در طی روند درمان بیمار بایستی توصیه های دندانپزشک ایمپلنت را به بهترین نحو انجام داده ودر دوره های معین برای معاینه به دندانپزشک ایمپلنت مراجعه کند.

علیرضا 11 دی 1278

سلام. دکترجان ببخشید میخواستم بدونم انجام ایمپلنت برای دو دندان از دست رفته، چه مدت به طول می انجامد تا به طور کامل انجام شود؟

مدیر 11 دی 1278

معمولا درمان ایمپلنت دندان 6 هفته تا تا حداکثر 6 ماه طول میکشه. زمان بیشتر برای کسانی است که مشکلات استخوانی بخصوص بیماری پوکی استخوان دارند. ولی برای کسانی که بیماری های این چنینی ندارند ایمپلنت دندان سریعتر انجام میشه وحتی در ایمپلنت فوری زمان درمان به حداقل ممکن رسیده است.

ماهان 11 دی 1278

آقای دکترمیخواستم بدونما ایمپلنت دندان برای افرادی که دچار تحلیل استخوان فک هستند، قابل انجام هست یا خیر؟ ممنون میشم جواب بدین.

مدیر 11 دی 1278

ایمپلنت دندان نیاز به استخوان فک کافی برای جوش ایمپلنت با فک دارد. در بیمارانی که دچار تحلیل استخوان شده اند با تزریق پودر استخوان ودرمان پیوند استخوان کمبود استخوان جبران میشود.

امیر علی 11 دی 1278

ببخشید میشه بفرمایین برای انجام ایمپلنت دندان شرایط خاصی لازمه که داشته باشیم؟ مثلا از نظر وجود برخی بیماری ها و... لازمه که چکاپ انجام بشه یا خیر؟

مدیر 11 دی 1278

برخی بیماری ها بر نحوه درمان ایمپلنت دندان تاثیر گزاره.مثلا در بیماران با پوکی استخوان نیاز به درمان پیوند استخوان نیز لازم است. برخی از بیماران مشکلات انعقاد خون دارند ویا دچار بیماری های قلبی عروقی هستند که نیاز به رعایت نکات تجویزی پزشک متخصص مربوط است.

عزیزی 11 دی 1278

آیا انجام ایمپلنت دندان توسط دندانپزشک ایمپلنت برای فک پایین راحت تر و با درد کمتر است یا فک بالا؟

مدیر 11 دی 1278

دندانپزشک زیبایی . درمان ایمپلنت با بی حسی موضعی صورت گرفته ودرد زیادی ندارد. ایمپلنت دندان در فک بالا یا فک پایین هر یک شرایط خاص خود را دارد وارتفاع ایمپلنت دندانی میتواند متفاوت باشد. ولی تفاوت چندانی بین فک بالا وپایین در مورد نحوه جراحی ایمپلنت دندان وجود ندارد.

فریدون 11 دی 1278

آیا دندانپزشک برای ایمپلنت نیاز به تراشیدن دندانهای مجاور دارد؟

مدیر 11 دی 1278

خیر. دندانپزشک جهت جراحی به ایمپلنت ها با قطرهای متفاوت دسترسی داشته که این امر باعث جلوگیری از تراشیدن دندانهای مجاور میشه. دندانپزشک به زیبایی ایمپلنت را با دندانهای مجاور فیت میکنه.

زینب 11 دی 1278

بیماری پری ایمپلنت چیست؟

مدیر 11 دی 1278

دندانپزشک زیبایی . بیماری پری ایمپلنت بیماریهای ناشی از عدم مراقبت ازایمپلنت توسط بیمار است که اطراف لثه ملتهب شده وبه رنگ قرمز درمیاد. دندانپزشک با درمانهای لازم این مشکل رو حل میکنه.

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.