آیا روکش دندان خوب است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
10 خرداد 1397

آیا روکش دندان خوب است

آیا روکش دندان خوب است؟ بررسی و پاسخ به این سوال با در نظر گرفتن انواع روکش های دندانی لازم و ضروری است. روکش دندان بسیار خوب است و باعث بازسازی استخوان های فک و ایجاد قابلیت استفاده صحیح و اصول از دندانها را فراهم می نماید.

فهرست محتوای صفحه :

اگر تاج دندان از بین رفته باشد و دندان استحکام کافی نداشته باشد با روکش می توان دندان را ترمیم نمود.

آیا روکش دندان خوب است؟

بله روکش دندان یکی از مناسب ترین روش های دندانپزشکی ترمیمی محسوب می شود. روکش دندان با استحکام بالایی که دارد شرایط دندان طبیعی را برای فرد مهیا می نماید. از طرفی دارای زیبایی بالا بوده و تشخیص بین روکش دندان و دندان بسیار سخت است. البته بین روکش های دندانی تفاوت هایی وجود دارد که هم از نظر زیبایی و هم از نظر استحکام تفاوت دارند.

آیا روکش دندان خوب است

روکش دندان خوب برای دندان عصب کشی شده چگونه است؟

یکی از موارد مهم و کاربردی روکش دندان استفاده از آن برای دندان عصب کشی شده است. با عصب کشی دندان ، دندان مستعد شکسته شدن است که با روکش دندان و ایجاد روکشی مستحکم بر روی آن دندانی همانند دندان طبیعی برای فرد فراهم می شود که دندان با استحکام بالا است.

اما روکش دندان برای چه مواردی خوب است

یکی از موارد پر استفاده روکش های دندانی، استفاده از آن برای دندان عصب کشی شده است. دندان عصب کشی شده نیاز به روکش دندان دارد. دندانی که تغییر رنگ پیدا کرده است و با جرم گیری دندان قادر به تغییر رنگ آن وجود ندارد را می توان روکش نمود زیرا امروزه زیبایی روکش های دندانی بسیار بالاست. یکی دیگر از موارد استفاده روکش دندان استفاده از آن برای تاج دندان ایمپلنت شده است. زمانی ایمپلنت درون فک کاشته شد نیاز به ساخت روکشی متناسب با ایمپلنت است. ساخت روکش در لابراتور و متناسب با ایمپلنت انجام می شود.

آیا روکش دندان خوب است

تفاوت بین روکش های دندانی چیست؟

بین روکش های دندانی از نظر استحکام و زیبایی تفاوت هایی وجود دارد که استفاده کننده بایستی به موارد و تفاوت های بین آنها توجه لازم بکند. به عنوان مثال روکش های سرامیکی یکی از زیباترین روکش های دندانی هستند که بخوبی می تواند شرایط یک دندان طبیعی را برای فرد فراهم نماید. ولی درجه استحکام این روکش دندان از استحکام روکش های زیرکونیا کمتر است. روکش های زیرکونیا بهترین نوع روکش دندانی محسوب می شود که هم زیبایی بالایی دارند و هم دارای درجه استحکام بالا برای استفاده کننده است.

ساخت روکش دندان و نحوه ی درمان و ترمیم هم بسیار در درمان موفق موثر است. نبایستی بعد از ترمیم روکش دچار تغییر رنگ شود یا لثه را دچار التهاب کند. ساخت روکش دندان با فناوری کد کم بسیار مناسب و کاربردی است. ایجاد ریستوریشن های دندانی با فناوری کد کم بسیار با درجه زیبایی بالا انجام می شود. با این وجود بین انواع روکش های دندانی از لحاظ قیمت و هزینه تفاوت هایی وجود دارد که هم از لحاظ کیفیت و هم زیبایی در این تفاوت قیمت بسیار موثر است.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.