بهترین ایمپلنت دیجیتال در تهران
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
01 دی 1398

بهترین ایمپلنت دیجیتال در تهران

برای ایمپلنت دیجیتال در تهران می توانید دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید. در روش ایمپلنت دیجیتال با استفاده از روش های دیجیتال و استفاده از تجهیزات دیجیتال اقدام به کاشت دندان برای بیماران می شود. بهترین ایمپلنت دیجیتال تهران را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید.

فهرست محتوای صفحه :

کاشت دندان در مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به عنوان مرکز ایمپلنت دیجیتال تهران با کیفیت بالا را تجربه نمایید.

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

در روش ایمپلنت دیجیتال ابتدا اسکن سه بعدی داخل دهانی از بیمار گرفته می شود. تعیین محل دقیق کاشت دندان و بدست آوردن اطلاعات کافی از موضع کاشت نظیر میزان حجم استخوان در موضع کاشت بسیار لازم و ضروری است. شرایط استخوان فک در اسکن سه بعدی به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرار داده شده و پس از گذشت زمان، اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد.

بدست آوردن اطلاعات کافی از طریق اسکن سه بعدی اولین گام برای کاشت موفق ایمپلنت دیجیتال محسوب می شود. از این رو دندانپزشک با داشتن اطلاعات کافی کمترین تخریب را به بافت های مجاور کاشت وارد کرده و میزان درد و خونریزی به حداقل ممکن می رسد. از این رو به روش کاشت ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت با حداقل برش یا همان فلپ لس گفته می شود.

بخشی از فرایند کاشت در روش ایمپلنت دیجیتال مربوط به ساخت پروتز و روکش دندانی مورد نیاز برای ایمپلنت است که این امر با استفاده از فناوری سه بعدی کد کم قابل دستیابی است. فناوری کد کم (CAD/CAM) به معنای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال است. با این روش می توان زیباترین ریستوریشن های دندانی را به صورت سه بعدی ساخت.

ایمپلنت دیجیتال تهران

مراحل کاشت ایمپلنت دیجیتال شامل موارد زیر است

  • تهیه اسکن و تصاویر سه بعدی از موضع کاشت ایمپلنت
  • ساخت روکش دندانی برای ایمپلنت با فناوری کد کم
  • جراحی و کاشت ایمپلنت با حداقل برش موضع

ایمپلنت دیجیتالی چه مزایایی دارد؟

  • کاهش درد و خونریزی به سبب کاهش برش موضع یا به اصطلاح فلپ لس
  • سرعت بهبودی بالاتر به سبب تخریب کمتر بافت های مجاور موضع
  • امکان کاشت دندان با درصد موفقیت بالاتر
  • کاهش احتمال عفونت، تورم و خونریزی ها بعد از کاشت دندان
  • کاهش زمان کاشت دندان به حداکثر 20 دقیقه
  • ...

پیشرفت های انجام شده در زمینه کاشت ایمپلنت دندان باعث شده است که کاشت دندان با سهولت بیشتری انجام شده و بیمار درد و خونریزی کمتری داشته باشد. از این رو نگرانی ها و استرس های بیمار به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. این در حالی است که در گذشته بسیاری از بیماران دچار ترس و نگرانی در مورد این نوع درمان بوده اند که با استفاده از روش های مدرنی همانند ایمپلنت دیجیتال بسیاری از این نگرانی های برطرف شده است.

کاشت ایمپلنت دیجیتال به روش بی حسی موضعی انجام شده و همانند روش سنتی برای بیمار آزار دهنده نمی باشد.

نکته دیگر در مورد روش دیجیتالی آن است که این روش روشی دقیق تر محسوب می شود. از این رو زیبایی کار به دست آمده و همچنین کیفیت کاشت به حد بسیار بالایی افزایش یافته است. در روش کاشت دیجیتالی میزان رجوع به دندانپزشک بعد از کاشت دندان به شکل محسوسی کاهش یافته است. ایمپلنت کاشته شده به روش دیجیتالی دارای بیشترین هماهنگی با سایر دندان ها است.

هزینه کاشت ایمپلنت دیجتالی چگونه است؟

هزینه کاشت دندان به روش دیجیتالی مقداری بیشتر از روش سنتی است که البته مزایای متعدد و سهولت بیشتر برای بیمار را در پی دارد. در این روش نیز بکارگیری برند مناسب برای کاشت ایمپلنت همانند روش سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس و کیفیت روکش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. همواره بیماران توجه داشته باشند که از دندانپزشکان خود بخواهند که بهترین و با کیفیت ترین برند ایمپلنت و روکش دندان را برای شما بکار ببرند.

مرکز ایمپلنت دیجتال تهران، دندانپزشکی دکتر سعید کریمی

اگر به دنبال مرکزی معتبر در زمینه ایمپلنت دیجیتال تهران هستید، ما به شما مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را معرفی می کنیم. در این مرکز دندانپزشکی از مدرن ترین روش های دیجیتال برای کاشت دندان استفاده شده و با مجهز بودن به تجهیزات دیجیتال اقدام به اسکن های سه بعدی داخل دهانی نموده و عملیات کاشت دیجتالی را انجام می دهد.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مجهز به مرکز کد کمCAD/CAM بوده که یکی از مدرن ترین مراکز در تهران محسوب می شود.

با رجوع به مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی در تهران با سهولت خاطر اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمایید و دندان هایی همانند دندان طبیعی را برای خود فراهم آورید. این مرکز دندانپزشکی به عنوان مرکزی معتبر در تهران در زمینه زیبایی دندان محسوب شده که می توانید اقدام به انواع درمان های دندانپزشکی و به صورت خاص کاشت ایمپلنت دندان تخصصی نمایید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.