بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
11 شهریور 1398

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران

انتخاب بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران اولین گامی است که بایستی برای درمان های طراحی لبخند افراد به آن توجه نمایند. دندانپزشکان فراوانی اقدام به اصلاح طرح لبخند می نمایند که از سطح تخصص و مهارت متفاوتی برخوردارند. از این رو با در نظر گرفتن مولفه های بهترین دکتر برای طراحی لبخند، افراد بایستی اقدام به انتخاب دندانپزشک خود نمایند. در تهران متخصصان زیادی اقدام به طراحی لبخند و درمان های این چنینی می نمایند که دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان در این زمینه محسوب می شوند. ایشان متخصص دندانپزشک زیبایی و مستر ایمپلنت بوده که به اخرین روش های درمانی در زمینه زیبایی دندان و طراحی لبخند تسلط دارند.

فهرست محتوای صفحه :

طراحی لبخند دیجیتال DSD ،digital smile Design)طراحی لبخند با کامپیوتر) استفاده از فناوری های دیجیتال جهت درمان و اصلاح طرح لبخند است.
بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران کیست؟

برای معرفی بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند بایستی بدانیم که اصلاح طرح لبخند شامل مجموعه تکنیک های مختلف درمان های دندانپزشکی است که دندانپزشک بایستی با تسلط کامل بر این روش های درمانی لبخند زیبا را برای بیمار به ارمغان بیاورد. داشتن لبخند زیبا در افزایش حس اعتماد به نفس افراد و حضور موثر تر افراد در فعالیت های اجتماعی نقش پر رنگی دارد. بنابراین بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند را برای بدست آوردن لبخند زیبا باید انتخاب کرد. از درمان های دندانپزشکی در زمینه طراحی لبخند می توان موارد زیر را نام برد:

  • سفید کردن دندان
  • درمان های زیبایی لثه
  • ارتودنسی بخصوص ارتودنسی نامریی
  • لمینت دندان
  • روکش های زیبای دندانی
  • ....
بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران

سفید کردن دندان برای اصلاح طرح لبخند

درمان های تخصصی دندانپزشکی بایستی زیر نظر متخصص مجرب انجام شود. در درمانی نظیر سفید کردن دندان، استفاده از فناوری های روز در این زمینه می توان بسیار کمک کننده باشد. اگر دندانپزشک به خوبی این فرایند را انجام ندهد، ممکن است به مینای دندان آسیب وارد شود. این در حالی است که استفاده از فناوری لیزر دندان کمک شایانی به بیماران کرده است. دکتر سعید کریمی برای خدمات سفید کردن دندان ها از فناوری روز لیزر دندان استفاده می کنند.

درمان های زیبایی لثه

زیبایی لثه ها و داشتن رنگ مناسب در هنگام لبخند زدن از اصول زیبایی دندان و طراحی لبخند به حساب می آید. میزان لثه های نمایان در هنگام لبخند زدن بایستی به صورت طبیعی بوده و نمایان بودن بیش از حد لثه ها از مشکلاتی است که در درمان های دندانپزشکی زیبایی بایستی درمان شود. لثه های سالم در فراهم آوردن لبخند زیبا بسیار موثر تر است. درمان های زیبایی لثه بسیار حساس بوده که انتخاب بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند را واجب می سازد.

ارتودنسی بخصوص ارتودنسی نامریی

یکی از درمان های قدیمی در زمینه دندانپزشکی فرایند ارتودنسی دندان ها است که با مرتب و ردیف کردن دندان ها، شرایط یک لبخند زیبا و اصلاح طرح لبخند را برای افراد فراهم می آورد. پیشرفت روش های درمانی ارتودنسی منجر به پیدایش درمان ارتودنسی نامرئی شده است. در این روش بدون نمایان بودن سیم بندی و تجهیزات مربوط به ارتودنسی لبخندی زیبا برای بیماران فراهم می شود.

لمینت دندان توسط بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند

استفاده از لمینت دندان در اصلاح طرح لبخند بسیار کابردی است. لمینت ها برای اصلاح طول دندان ها و ایجاد دندان های ردیف و یک رنگ بسیار مناسب هستند. در بین لمینت ها می توان به لمینت کامپوزیتی و سرامیکی اشاره کرد که هر یک شرایط خاص خود را دارند. بایستی دندانپزشک متناسب با دندان های بیمار اقدام به انتخاب لمینت و در مان های اصلاح طرح لبخند نماید.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران

روکش دندان

استفاده از روکش دندان از روشهای پر کاربرد در زمینه دندانپزشکی زیبایی است. روکش ها با فراهم آوردن شرایط دندان طبیعی و زیبایی در طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند بسیار تاثیرگذار هستند. استفاده از فناوری های مدرن در زمینه تولید روکش های دندانی نظیر کد کم به دندانپزشک و ایجاد زیبایی بیشتر بسیار کمک می کند. روکش های زیرکونیا و سرامیکی را برای درمان های مختلف دندانپزشکی به شما پیشنهاد می دهیم

دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشک زیبایی و کاشت ایمپلنت دندان بوده که در درمان های مختلف طراحی لبخند از فناوری های روز استفاده می نماید. ایشان از لیزر دندان و خدمات دندانپزشکی دیجیتال برای درمان انواع نقص های دندانی بهره می برند.ایشان را می توان بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران نامید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.