دندانپزشک زیبایی چه کسی است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
24 اردیبهشت 1397

دندانپزشک زیبایی چه کسی است

دندانپزشک زیبایی با روشهای درمانی دندانپزشکی اقدام به اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان می نماید. در روشهای درمانی دندانپزشکی زیبایی دندانهای خراب نیز ترمیم می شود که این امر در ایجاد زیبایی و سلامت دهان و دندان نقش بسیار دارد.

دندانپزشک زیبایی علاوه بر هدف زیبا سازی دندانها ترمیم دندانها را نیز پیگیری می کند. با این درمانها استحکام و مقاومت دندانها افزایش می یابد و زیبایی دندانها فراهم می شود. به عنوان مثال پوسیدگی های دندانی علاوه بر مشکلات دهانی مثل بوی بد دهان که برای افراد می شود زیبایی دندانها را نیز به خطر می اندازد. برای رفع پوسیدگی دندانها می توان از مواد پر کننده استفاده کرد که می توان این مواد را آمالگام انتخاب کرد که زیبایی مناسب را ندارد و یا با رجوع نزد یک دندانپزشک زیبایی خوب از مواد پر کننده همرنگ دندان استفاده کرد.

در دندانپزشکی زیبایی هدف تنها زیبایی دندانها نیست و تمرکز بر تداوم درمان نیز از اهداف است. در واقع هدف زیبا سازی دندانها در طول عمر بالا است. روشهای مختلفی برای زیبایی دندان ها وجود دارد که دندانپزشک زیبایی بنا بر نیاز بیمار اقدام به انتخاب روشهای درمانی می نماید.

امروزه افراد مختلفی در زمینه دندانپزشکی زیبایی فعالیت می کنند که انتخاب دندانپزشک خوب را مشکل ساخته است. جهت انتخاب دندانپزشک خوب ابتدا بایستی با دیگران مشورت کرد و انتخاب دندانپزشک خوب را با دقت انجام داد. بیمار علاوه بر شهرت دندانپزشک بایستی به سطح تخصص و دوره های درمانی گذرانده دندانپزشک توجه نماید.

دندانپزشک زیبایی بایستی نمونه کارهای مناسب و خوب داشته باشد و بتواند روش درمانی مناسب برای بیمار را انتخاب کند. میزان تخصص و مهارت از فاکتورهای مهم در انتخاب دندانپزشک مناسب است.

دندانپزشک زیبایی در گام اول به معاینه دندانهای بیمار می پردازد و تصاویر مورد نیاز را تهیه کرده و درمان های ترمیمی را به خوبی انجام داده و زیبا سازی دندان ها را انجام می دهد.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.