زود جوش خوردن ایمپلنت
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
28 مهر 1398

زود جوش خوردن ایمپلنت

برای زود جوش خوردن ایمپلنت شرایطی لازم است که در این نوشتار به شرح آن می پردازیم. لازم به ذکر است برای کاشت ایمپلنت، ابتدا پایه ایمپلنت که جنسی تیتانیمومی دارد درون استخوان فک بیمار جایگذاری شده که به مرور زمان جوش و اتصال بین پایه ایمپلنت و استخوان فک برقرار می شود. اما در مدت زمان و نحوه جوش خوردن بین افراد مختلف تفاوت هایی وجود دارد.

فهرست محتوای صفحه :

زود جوش خوردن ایمپلنت و زمان آن به چه عواملی بستگی دارد؟

توجه داشته باشید که داشتن سلامتی بدنی و داشتن استخوان های فک کافی می تواند در جوش زودتر ایمپلنت به استخوان فک بسیار تاثیر گذار باشد. برخی از افراد دارای بیماری هایی هستند که مدت زمان جوش خوردن ایمپلنت در این دسته از افراد بیشتر است.

به عنوان نمونه افرادی که بیماری پوکی استخوان دارند، نیازمند درمان پیوند استخوان بوده و جوش خوردن ایمپلنت در فک آن ها به مدت زمان بیشتری نیازمند است.

بیمارانی با چربی خون مضر و یا بیماران دیابتی و کسانی که ضعف سیستم ایمنی دارند، از جمله کسانی هستند که مدت زمان جوش خوردن ایمپلنت در آن ها بیشتر است. دندانپزشک بایستی با توجه به شرایط بیمار اقدام به کاشت ایمپلنت نماید.

ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرار داده شده و پس از گذشت زمان، اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد.
زود جوش خوردن ایمپلنت

مدت زمان معمول برای جوش خوردن ایمپلنت دندان چقدر است؟

جوش خوردن ایمپلنت برای دندان های فک بالا و پایین از نظر زمانی متفاوت است. بطوریکه مدت زمان جوش خوردن ایمپلنت در فک بالا حدودا 3 ماه و در فک پایین حدودا 2 ماه می باشد. با این وجود مشکلات سلامتی بیمار می تواند در مدت زمان مذکور تاثیر گذار باشد. به طور نمونه بیماران با مشکل پوکی استخوان به مراتب نیازمند مدت زمان بیشتری برای پیوند و جوش خوردن ایمپلنت خود هستند.

متخصص ایمپلنت در زمان کاشت ایمپلنت دندان چه نکاتی را بایستی رعایت نماید:

  • موضع کاشت نبایستی دچار عفونت شده باشد
  • کاشت ایمپلنت نبایستی با فشار بیش از حد انجام شود.
  • انتخاب ایمپلنت بایستی با قطر مناسب و متناسب با دندان های مجاور انجام شود.
  • بیماران با مشکل ضعف ایمنی بایستی حتما آنتی بیوتیک مصرف نمایند.
  • برای بیماران سیگاری در فاصله بین کاشت پایه و روکش کردن ایمپلنت بایستی ایمپلنت در زیر لثه مخفی شود تا از عفونت های احتمالی در این بازه زمانی جلوگیری شود.

برای کاشت دندان موفق بایستی بیماران در گام نخست یک متخصص ایمپلنت مناسب را انتخاب نمایند. جهت این امر توجه به سطح تخصص دندانپزشک و نمونه کارها و مشورت با سایر بیماران می تواند کمک شایانی به بیماران نماید. بایستی توجه نمایید که کاشت ایمپلنت دندان کاملا تخصصی بوده و دندانپزشکانی که در حوزه کاشت ایمپلنت تخصص ندارند، نمی توانند اقدام به کاشت دندان نمایند. ایمپلنت های عرضه شده برای درمان نیز دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند که برندهای مطرح و با کیفیت تنها دارای ماندگاری مناسب می باشند و می توانند شرایط را همانند دندان طبیعی برای افراد فراهم نمایند.

زود جوش خوردن ایمپلنت

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان در حوزه کاشت ایمپلنت دندان در تهران بوده که از فناوری های نوین در جهت کاشت نظیر فناوری های دیجیتال بهره می برند. کاشت لیزری و یا ایمپلنت بدون جراحی موسوم به ایمپلنت پانچی از خدمات تخصصی دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. ایشان برای خدمات درمانی از برترین مواد و متریال بهره می برند. کاشت ایمپلنت ها با برندهای با کیفیت از جمله خدمات ایشان می باشد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.