فیسینگ دندان ( ونیر کامپوزیت )چیست
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
07 اردیبهشت 1397

فیسینگ دندان ( ونیر کامپوزیت )چیست

فیسینگ دندان یا همان ونیر کامپوزیت روشی مناسب توسط دندانپزشک زیبایی جهت از بین بردن نواقص دندانی جهت مرتب کردن دندانها، سفید کردن و ترمیم است. ترمیم دندان های شکسته یا دندان های دچار تغییر رنگ داده شده از مزایای فیسینگ دندان است.

در فیسینگ یک لایه بسیار نازک از مواد کامپوزیتی یا سرامیکی بر روی دندان ها بخصوص دندان های جلو برای روشن و سفید کردن آن ها یا رفع نواقص از قبیل بد فرمی و ... قرار می گیرد.

لمینت و کامپوزیت ونیر هر دو جهت طراحی لبخند و زیبایی دندان ها استفاده می شوند. ولی جنس این دو متفاوت است. در استفاده لمینت بایستی دندانهای مجاور تراشیده شوند، این در حالی است که در ونیر کامپوزیت (فیسینگ) نیاز به تراش دندان مجاور نیست. البته دوام لمینت شاید چند سالی بیشتر باشد.

دندان خرگوشی دندانهای بلند جلویی برای فرد است. بلند بودن دندانهای جلویی چهره را جوانتر و جذاب تر نشان می دهد. مدل دندان خرگوشی مدلی زیباست که طرفداران خاص خود را دارد

مزایای فیسینگ دندان چیست؟

ونیر کامپوزیت به عنوان درمان سریع بدون نیاز به تراش دندان معروف است. به طور کل می توان این روش درمانی را برای از بین بردن نامنظمی های کوچک ، از بین بردن فواصل زیاد بین دندانی و ایجاد سفیدی و درخشندگی دندان ها استفاده کرد.

مواد کامپوزیتی همرنگ دندان بوده و با قرار گیری روی دندان ، دندانپزشک فرم دلخواه را بوجود می آورد. عدم نیاز به تراش دندانها حسن این روش درمانی است. عدم نیاز به تعداد جلسات درمانی بالا هم مزیت این روش محسوب می شود چرا که نیاز به قالب گیری نیست و دندانپزشک صرفا در همان یک جلسه درمان را کامل می کند.

دکتر سعید کریمی خدمات فیسینگ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. ایشان از فناوری های دیجیتال برای زیبایی دندان و طراحی لبخند استفاده می نمایند.

برای استعلام قیمت فیسینگ دندان می توانید با تماس با ما اقدام کنید.

تماس با ما: 88888590-021/88884546

فیسینگ

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.