هزینه روکش دندان چقدر است؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
26 بهمن 1398

هزینه روکش دندان چقدر است؟

هزینه روکش دندان چقدر است و قیمت روکش دندان چگونه تعیین می شود؟ در پاسخ به این سوال بایستی شناختی دقیق نسبت به انواع روکش های دندانی داشته باشید. از این رو سعی بر آن داریم که انواع روکش های مرسوم را بخصوص از لحاظ قیمت مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست محتوای صفحه :

برای هزینه خدمات دندانپزشکی روکش دندان می توانید با تماس با ما اقدام کنید.

تماس با ما: 88888590-021/88884546

هزینه روکش دندان چقدر است؟

هزینه روکش دندان چقدر است؟

برای تعیین هزینه روکش دندان بایستی در گام نخست به انواع روکش های دندانی توجه نمود. در کل روکش های فلزی و سرامیکی و زیرکونیا برای دندان ها استفاده می شود. هر یک از روکش های فوق دارای قیمت متفاوتی هستند. علاوه بر جنس دستمزد دندانپزشک و هزینه های ساخت نیز می تواند در هزینه روکش دندان تاثیرگذار باشد.

روکش های زیرکونیا دسته ای از روکش های دندانی است که در عین استحکام و دوام بالایی که دارند زیبایی دندان را برای بیمار به ارمغان می آورند. جنس روکش های زیرکونیا زیرکونیک بوده که غیر فلزی است و تناسب بالایی با بدن دارد.

هزینه روکش دندان زیرکونیا چقدر است؟

یکی از بهترین روکش های دندانی، روکش زیرکونیا است. این نوع روکش دندانی از لحاظ قیمت دارای هزینه بیشتری نسبت به سایر روکش های دندانی است. از لحاظ زیبایی و استحکام بایستی این نوع روکش های دندانی را بهترین نوع روکش نامید.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی روکش زیرکونیا با استفاده از فناوری کد کم CAD/CAM ساخته می شود. برای قیمت روز روکش زیرکونیا با دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تماس بگیرید.

هزینه روکش دندان سرامیکی چقدر است؟

روکش های سرامیکی از قیمت کمتری در مقایسه با روکش زیرکونیا برخوردار است، ولی استحکام در حد روکش زیرکونیا را ندارد. روکش های سرامیکی از لحاظ زیبایی منحصر به فرد می باشند و در دندانپزشکی زیبایی کاربرد فراوان دارند.

نوع ساخت روکش سرامیکی به صورت سه بعدی در مرکز کد کم به صورت ویژه انجام شده و روکش های زیبایی را می توان از جنس سرامیکی در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی داشته باشید.

روکش های فلزی چه ویژگی هایی دارند؟

روکش های فلزی از دسته روکش های قدیمی در زمینه دندانپزشکی محسوب می شوند. این روکش ها از لحاظ قیمت و هزینه ارزان تر از دو دسته روکش فوق می باشند، اما هیچگاه زیبایی در حد روکش های زیرکونیا و سرامیکی را ندارند. این روکش ها از لحاظ رنگ و ظاهر برای زیبایی هیچ گاه توصیه نمی شوند و به همین دلیل مورد استقبال چندانی قرار نمی گیرند. اما در مورد دندان های خلفی که نیاز به استحکام بالا بوده و کمتر در معرض دید افراد است در برخی از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین در پاسخ به این که هزینه روکش دندان چقدر است بایستی سه مولفه را مورد بررسی قرار داد. اول آن که جنس روکش برای استفاده چگونه انتخاب می شود. در مورد دوم نحوه ساخت و هزینه های خود دندانپزشک تاثیر گذار است. انتخاب نوع روکش بسته به نظر خود بیمار و مشورت با دندانپزشک بایستی صورت گیرد. از این رو متناسب با هزینه روکش دندان اقدام به انتخاب روکش دندانی متناسب برای خود نمایید. توصیه ما انتخاب دندانپزیکی است که بتواند از فناوری کد کم برای ساخت روکش دندانی بهره برد. این فناوری امکان ساخت روکش به صورت سه بعدی را فراهم آورده و می تواند زیبایی مناسب را برای دندان های افراد فراهم آورد.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات روکش دندان با هزینه مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می شود. در این مرکز دندانپزشکی از فناوری های روز نظیر کد کم برای خدمات دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.