دندانپزشک زیبایی و تعرفه های دندانپزشکی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
04 آبان 1398

دندانپزشک زیبایی و تعرفه های دندانپزشکی

تعرفه های دندانپزشکی زیبایی چگونه تعیین می شود؟ دندانپزشک زیبایی بر مبنای نوع نقص دندانی درمان را انجام می دهد. گاهی دندانپزشک صرفا زیباتر کردن دندانها را انجام می دهد، گاهی دندانپزشک مقاصد ترمیمی را نیز پیگیری می کند که هر یک تعرفه های خاصی را دارد.

برای استعلام هزینه و تعرفه های انواع روش های دندانپزشکی می توانید با تماس با ما اقدام کنید.

تماس با ما: ۸۸۸۸۸۵۹۰-۰۲۱/۸۸۸۸۴۵۴۶

اما مبنای محاسبه تعرفه های دندانپزشک زیبایی چیست؟

در پاسخ بایستی به این نکته توجه کرد که یکی از مبنایی ترین ملزومات جهت دندانپزشکی مواد و تجهیزات مورد استفاده است. لذا هزینه این مواد و تجهیزات در تعرفه نهایی بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال پر کردن دندان با آمالگام یا کامپوزیت بسیار متفاوت است و هزینه متفاوتی دارند. یکی دیگر از علل تاثیر گذار بر هزینه نهایی نوع درمانی مورد استفاده توسط دندانپزشک زیبایی است. به عنوان مثال اگر ایمپلنت دندان استفاده شود مدت زمان بالایی لازم است تا طول درمانی طی شود و مواد و تجهیزات خاصی نیاز دارد. در کنار این عوامل سطح تخصص دندانپزشک نیز بر تعرفه های دندانپزشکی موثر است. گاهی در برخی از بیماران نیاز به معاینه های بعدی نیز است که در این موارد طبیعتا نیاز به هزینه های بیشتری توسط بیمار است.

دندانپزشک زیبایی درمانهای زیبایی را با آخرین متد روز انجام میدهد. رجوع نزد دندانپزشک زیبایی در میان بسیاری از کسانیکه به زیبایی اهمیت میدهند، متداول شده است. بیمار بایستی قبل از مراجعه نزد دندانپزشک زیبایی نکاتی را رعایت کند. اولین قدم پی بردن به انتظارات بیمار است. بیمار بایستی برای دندانپزشک زیبایی مشخص کند انتظارش از درمان چیست.

دندانپزشک زیبایی

دندانپزشک زیبایی با توجه به نقص و مشکلات دندانی بیمار روشی را برای درمان بیمار انتخاب می کند. بیمار بایستی قبل از درمان با روند درمانی آشنا شود وروش و هزینه و مدت درمان را بفهمد تا توانایی انجام درمانهای زیبایی دندان را داشته باشد. گاهی برای مرتب کردن دندانهای نامرتب بیمار نزد دندانپزشک زیبایی مراجعه مینماید ولی نمی داند که درمان ارتودنسی زمانبر است و در برخی موارد بیمار در حین دوره درمان ابراز نارضایتی می کند.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.