طراحی لبخند چیست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
08 دی 1398

طراحی لبخند چیست؟

طراحی لبخند چیست؟ در جواب این سوال بایستی گفت طراحی لبخند مجموعه ای از روش های درمانی زیبایی دندان است که می توان به وسیله آن ها لبخندی زیبا را به فرد اهدا کرد. داشتن دندان های زیبا در هنگام لبخند زدن و وجود تناسب بین دندان ها و لب ها در هنگام خندیدن زیبایی صورت را در پی داشته و فرد اعتماد به نفس بالاتری پیدا می کند.

فهرست محتوای صفحه :

در مجموعه درمان های طراحی لبخند، نقص های دندانی اعم از شکستگی ها، بد رنگی ها و ... برطرف شده و با استفاده از روش های زیبایی دندان، دندان هایی ردیف و زیبا برای فرد فراهم می شود.

طراحی لبخند چیست

طراحی لبخند با چه روش هایی انجام می شود؟

روش های مختلفی برای طراحی لبخند استفاده می شود که تناسب با دندان های فرد دارد. با این روش ها می توان دندان هایی سفید و درخشان را برای افراد فراهم آورد. از جمله روش های مرسوم اصلاح طرح لبخند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک زیبایی با مجموعه ای از درمانهای زیبایی صورت می گیرد. در این بین استفاده از فناوری دیجیتال می تواند دقت، کیفیت درمان اصلاح طرح لبخند را افزایش دهد.

سفید کردن دندان

سفید بودن دندان ها یکی از ارکان زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند است. در این روش با استفاده از ژل مخصوص در مدت زمان مشخص عمل لکه بردای و تمیز کردن دندان ها انجام می شود. استفاده از روش های مدرن نظیر لیزر دندان در این امر بسیار مناسب است.

ارتودنسی

ارتودنسی از روش های قدیمی برای طراحی لبخند محسوب می شود. در این روش با استفاده از براکت های دندانی می توان در گذر زمان، نامنظمی ها و بد شکلی دندان ها را اصلاح کرد. با پیشرفت روش ها در این حوزه، ارتودنسی نامریی پدید آمده است که با استفاده از فناوری دیجیتال براکت های شفاف برای بیمار فراهم شده و اصلاح دندان ها انجام می شود.

لمینت دندان

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند، لمینت دندان است. لمینت یک لایه نازک سرامیکی یا کامپوزیتی بوده که بر روی دندان ها قرار گرفته و سفیدی و دندان های یک دست و بلند را برای فرد مهیا می کند. لمینت ها در دو نوع کامپوزیتی و سرامیکی قابل استفاده هستند. در نوع کامپوزیتی نیاز کمتری به تراش دندان است. اما در نوع سرامیکی زیبایی بیشتری قابل دسترسی است.

ایمپلنت دندان

یکی از روش های مردن امروزی برای جبران دندان های از دست رفته، ایمپلنت دندان است. در این روش مدرن و مناسب امروزی با کاشت ایمپلنت درون لثه و ایجاد اتصال قوی بین ایمپلنت و استخوان فک بیمار، دندانی همانند دندان طبیعی برای فرد مهیا می شود. جبران دندان های از دست رفته در این روش گامی اساسی برای طراحی لبخند و داشتن دندان های زیبا است.

طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

استفاده از فناوری های دیجیتال کمک شایانی در اصلاح طرح لبخند می کند. استفاده از نرم افزار های طراحی لبخند و استفاده از فناوری های مدرنی همانند لیزر و کد کم باعث دقیق تر شدن و بهبود به شرایط اصلاح طرح لبخند می کند. با این فناوری ها هم سهولت برای بیمار و هم دندانپزشک فراهم شده و زیبایی دندان ها به مراتب بالاتری برای دندان های فرد فراهم می شود.

طراحی لبخند را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید.

اگر به دنبال مرکزی معتبر در تهران برای اصلاح طرح لبخند هستید، ما به شما دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. در این مرکز دندانپزشکی از آخرین و به روزترین فناوری های دندانپزشکی دیجیتال استفاده می شود. این مرکز دندانپزشکی از فناوری های مدرن لیزر دندان و کد کم برای انواع خدمات دندانپزشکی از جمله برای طراحی لبخند استفاده می کند. با استفاده مواد با کیفیت و استفاده از بهترین روش های درمانی می توان لبخندی زیبا را برای شما فراهم آورد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.