شرح مقاله

بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم

بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ کاشت ایمپلنت دندان از دسته روش های درمانی است که بسته به روش انتخابی برای درمان می تواند دوران متفاوتی را برای بهبودی طی نماید. در روش معمول کاشت ایمپلنت دندان به خاطر بخیه زدن وجود درد تا مدت زمان محدود امری غیر طبیعی نیست و نبایستی بیماران دچار نگرانی های مربوط به این موارد شوند. به طور معمول طی دو یا سه روز بعد از کاشت دندان دردها نیز برطرف می شود که در این مدت می توان با مصرف آنتی بیوتیک ها و مسکن های تجویزی دندانپزشک درد را از بین برد.

بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم

روش های مدرن امروزی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان، نظیر کاشت ایمپلنت پانچی به شکل قابل ملاحظه ای درد ها و خونریزی های احتمالی را برطرف می نماید. این روش درمانی دوران بهبودی سریعتری داشته و به کاشت ایمپلنت بدون درد و خونریزی نیز موسوم است. طول درمان در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال افرادی که دچار پوکی استخوان هستند دوران درمان طولانی تری را بایستی طی نمایند.

در مواردی که بیش از حد تعیین شده افراد دچار درد دندانی می شوند، بایستی متخصص کاشت ایمپلنت دندان را متوجه کرده تا دندانپزشک علت درد را پی ببرد. به عنوان مثال اگر ایمپلنت دچار عفونت شده باشد، این امر می تواند منجر به دردهای دائمی برای فرد شود که متخصص بایستی درمان مناسب را برای بیمار انتخاب نماید. به همین دلیل است که به افراد برای کاشت دندان توصیه می شود که در اولین گام متخصصی مناسب را برای درمان و کاشت دندان خود انتخاب نمایند. زیرا افرادی که از تخصص کافی برخوردار نباشند، نمی توانند به خوبی و با موفقیت اقدام به کاشت دندان نمایند.

بایستی توجه نمایید که روش کاشت ایمپلنت دندان از بهترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد. در این روش درمانی دندانی همانند دندان طبیعی برای افراد فراهم می شود. دردها در موضع کاشت بسیار زودگذر بوده و با گذر زمان و ایجاد اتصال محکم بین ایمپلنت و استخوان فک براحتی می توانید همانند دندان طبیعی از ایمپلنت کاشته شده خود استفاده نمایید.

دکتر سعید کریمی متخصص کاشت ایمپلنت دندان می باشند که از روش های مدرن در این زمینه بهره می برند. ایشان روش های مختلف کاشت دندان را بسته به شرایط بیماران مختلف انجام می دهند. درمان ایمپلنت بدون درد و جراحی در این مرکز دندانپزشکی با روش های روز دنیا انجام می شود.