لمینت کامپوزیتی چیست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
12 دی 1398

لمینت کامپوزیتی چیست؟

لمینت کامپوزیتی چیست؟ در این مقاله لمینت کامپوزیتی را معرفی کرده و مزایای این نوع لمینت های دندانی را بیان می کنیم. نام دیگر این لمینت ها، کامپوزیت ونیر است. این نوع پوشش های دندانی به صورت یک لایه نازک روی دندان قرار گرفته و سبب زیبایی دندان های فرد قرار می گیرد.

فهرست محتوای صفحه :

درمان لمینت کامپوزیتی از دسته درمان های دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. جنس این نوع لمینت ها به صورت کامپوزیتی است. بدست آوردن دندان های ردیف و یک رنگ با این روش، زیبایی منحصر به فردی را برای فرد مهیا می کند.

لمینت دندان روشی جهت بدست آوردن لبخند زیبا برای بیمار محسوب می شود. لمینت ها از جنس سرامیک یا کامپوزیت می باشند که درخشندگی و سفیدی آنها منجر به زیبایی دندان می شود. انتخاب جنس لمینت بسته به شرایط دندان و نظر دندانپزشک انجام می شود.

مزایای لمینت کامپوزیتی چیست؟

از مزایای نوع کامپوزیتی لمینت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نیاز به تراش کمتر دندان ها. این در حالی است که در نوع سرامیکی بایستی مقدار بیشتر از دندان تراش داده شود.
  • قیمت کمتر لمینت کامپوزیتی در مقایسه با لمینت سرامیکی. لمینت های کامپوزیتی را می توان با قیمت کمتر تهیه کرد.
  • لمینت های کامپوزیتی دارای استحکام بیشتری نسبت به سرامیکی است.
  • کاهش مدت زمان درمان در نوع کامپوزیتی
  • ...

اما مزایای استفاده از لمینت دندان چیست؟

لمینت های دندانی به خوبی برای طراحی لبخند و بدست آوردن لبخند زیبا قابل استفاده هستند. به خوبی می توان نقوص دندانی نظیر زردی، بد فرمی دندان ها ، شکستی ها و بسیاری دیگر از نقوص دندانی را از بین برد.

دقت شود که لمینت ها متناسب با دندان های فرد بوده و حتی درجه رنگ و میزان سفیدی آن را نیز می توان انتخاب کرد. مراکز دندانپزشکی که از مراکز ساخت ریستوریشن های دندانی کد کم بهره می برند، از این جهت دارای مزیت هستند، زیرا می توانند بهترین لمینت های دندانی را متناسب با نیاز و دندان های بیمار در سریعترین زمان ممکن تهیه کنند.

در کل دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی برای لمینت دندان قابل است. در لمینت سرامیکی نیاز به تراش بیشتر دندان بوده و با زمان چند روز قالب گیری و لمینت متناسب با دندان های فرد از جنس سرامیک تهیه می شود. این نوع لمینت ها مقداری از نوع کامپوزیتی گرانتر هستند.

لمینت ها برای زیبایی دندان و صورت بسیار مناسب هستند. علاوه بر رفع نقوص دندانی می توان با استفاده از لمینت ابعاد تاج دندان ها را اصلاح کرد. به عنوان مثال دندان های بلند تر می تواند چهره افراد را جوانتر نشان دهد. از این رو با لمینت می توان ارتفاع دلخواه را برای دندان های فرد مهیا کرد.

برای لمینت دندان یک مرکز معتبر دندانپزشکی را انتخاب کنید.

درمان های دندانپزشکی زیبایی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. اگر شما به دنبال زیبایی دندان به بهترین شکل ممکن هستید، ما به شما مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. شما در این مرکز دندانپزشکی می توانید از درمان های دیجیتال دندانپزشکی بهره برید. ساخت لمینت های دندانی به صورت سه بعدی در سریعترین زمان ممکن از مزایای لمینت دندان در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از مجهزترین مراکز ساخت دیجیتال لمینت های دندانی (کد کم) را در تهران دارا است. در این دندانپزشکی مدرن در شهر تهران انواع خدمات دندانپزشکی بویژه لمینت دندان با به روز ترین روش های روز دنیا عرضه می شود.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.