طراحی لبخند زیبا دلنشین توسط دندانپزشک زیبایی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
10 اردیبهشت 1397

طراحی لبخند زیبا دلنشین توسط دندانپزشک زیبایی

طراحی لبخند زیبا و دلنشین را در دتدانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید. لبخند زیبا با خدمات طراحی لبخند بدست می آید. همه افراد دوست دارند هنگام لبخند زدن طرح لبخند زیبا دلنشین داشته باشند. همین دلیل باعث افزایش مراجعه نزد دندانپزشک زیبایی جهت طراحی لبخند شده است. لبخند زدن زیبا باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس می شود.

دندانپزشک زیبایی جهت طراحی لبخند ابتدا نقص دندانی را پی برده و متناسب با آن روش درمانی متناسب را انجام می دهد. حال سوال این است در طراحی لبخند چه روشهایی برای اصلاح طرح لبخند انجام می شود.

روشهای طراحی لبخند زیبا چگونه است؟

در صورتیکه دندانهای شخصی با نامرتبی همراه باشد یکی از روشهای قدیمی جهت درمان، ارتودنسی است. در ارتودنسی صرفا با براکت های فلزی و در طی گذر زمان مرتب شدن دندانها حاصل می شود. برخی دندانهای شکسته دارند و یا دندانهایی دارند که تغییر رنگ داده اند. این افراد دندانهایشان با مواد ترمیمی پر شده و جهت سفیدی و درخشندگی دندانها سفید کردن و بلیچینگ نیز صورت می گیرد.

دندانپزشک زیبایی

اصلاح ارتفاع دندانها با روشهایی نظیر لمینت و استفاده از مواد کامپوزیتی و یا بستن فواصل بین دندانی به این روش هم برای دندانها در طراحی لبخند لازم است. فیسینگ دندان و لمینت دندان اصطلاحی می باشند که در درمانهای این چنینی بکار می روند. طراحی لبخند زیبا بایستی بر طبق اصول دندانپزشکی انجام شود.

در صورت فقدان دندان در فرد چهره ی فرد پیر تر نشان داده خواهد و لبخند زیبا فرد نخواهد داشت. جهت رفع این نقیصه هم روشهایی در دندانپزشکی زیبایی فراهم شده است. استفاده از بریج دندان و یا ایمپلنت دندان روشهای مدرن و امروزی جهت این نقیصه است. ایمپلنت از بهترین روشهای درمانی جهت جبران دندان از دست رفته است. با کاشت دندان بروش ایمپلنت، دندانی همانند دندان طبیعی برای فرد فراهم می شود.

استفاده از تکنولوژی های مدرن و امروزی فرایند طراحی لبخند را دقیق تر ساخته و ایجاد لبخند دلنشین را برای متقاضی فراهم کرده است. تکنولوژی های دیجیتالی و استفاده از سیستم های نرم افزاری از جمله تکنولوژی های مدرن و کاربردی امروزی است. حتی متقاضی می تواند با این تکنولوژی ها نتیجه درمانی خود را پیش بینی و تجسم نماید. تکنولوژی های دیگری نظیر کد کم که در طراحی ریستوریشن های دندانی مدرن بوده و زیباترین ریستوریشن ها را برای بیمار ایجاد می کند نیز بسیار کاربردی است.

شاید در گذشته رفع نقایص دندانی و طرح لبخند زیبا یک رویا محسوب می شد ولی امروزه با پیشرفت سطح دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی، این رویا به حقیقت تبدیل شده است. با بکار گیری تجهیزات و مواد کاربردی در این زمینه امکان اصلاح طرح لبخند و طراحی لبخند دلنشین فراهم شده است. دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشک زیبایی و ایمپلنت در تهران بوده که مدرن ترین روشهای درمانی را برای این امر بکار می گیرد.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.