متخصص ایمپلنت در تهران
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
27 تیر 1398

متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر سعید کریمی متخصص ایمپلنت در تهران بوده و متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی است. بایستی جهت کاشت ایمپلنت، متخصص ایمپلنت در تهران را با شناخت و آگاهی کافی انتخاب کرد. توجه به سطح علمی دندانپزشک و میزان تجربه و مهارت او در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت بایستی مورد توجه بیماران قرار گیرد. دکتر سعید کریمی یکی از مجرب ترین دندانپزشکان در حوزه دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت دندان در شهر تهران محسوب می شود. ایشان در درمان های دندانپزشکی و کاشت ایمپلنت از تکنولوژی های مدرن نظیر دندانپزشکی دیجیتال بهره می برد. کاشت دندان با تکنولوژی های مدرن و دیجیتال باعث موفقیت و کاشت مناسب تر ایمپلنت می شود.

فهرست محتوای صفحه :

با انتخاب بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران اطمینان خاطر را برای کاشت دندان پیدا می کنید.
متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت دندان در تهران

جهت درمان های دندانپزشکی بویژه کاشت ایمپلنت دندان در شهر تهران می توانید از خدمات کلینیکی و تخصصی کاشت ایمپلنت دکتر سعید کریمی بهره برید. ایشان متخصص ایمپلنت دندان در تهران بوده و خدمات دندانپزشکی را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه می دارند. کاشت دندان و فراهم کردن دندان هایی نظیر دندان طبیعی تنها با رجوع نزد متخصص ایمپلنت ماهر و با تجربه به موفقیت می رسد. گاهی برخی بدون توجه به سطح دانش دندانپزشکی و مهارت دندانپزشک اقدام به انتخاب دندانپزشک می نمایند، این افراد بایستی توجه نمایند که ممکن است درمان و کاشت ایمپلنت با توجه به متخصص نبودن دندانپزشک با عدم موفقیت همراه شود. توجه به سطح تخصص و مشورت با دیگر بیماران و توجه به نمونه کارهای ارائه شده توسط دندانپزشک همه می تواند در تشخیص متخصص ایمپلنت ماهر بیماران را یاری دهد.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت خوب بایستی چه شرایطی داشته باشد؟

علاوه بر سطح دانش و مهارت متخصص ایمپلنت بایستی متخصص به فناوری های روز در این حوزه مسلط باشد. استفاده از فناوری های روز و دیجیتال در کاشت ایمپلنت دندان هم بیمار و هم متخصص را یاری می دهد. از جدید ترین فناوری ها در این حوزه می توان به کد کم اشاره نمود. گرفتن تصاویر داخل دهانی و ساخت ریستوریشن های دندانی با کمک کامپیوتر و فناوری دیجیتال در کد کم فراهم شده است. ایمپلنت نیز یکی از درمان های اساسی بوده که شناخت دقیق محل کاشت و یا استفاده از فناوری دیجیتال برای ساخت روکش متناسب با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با تکنولوژی کد کم می توان به خوبی و در زمان کم زیباترین روکش های دندانی را برای ایمپلنت کاشته شده فراهم کرد. از این رو استفاده از این روش دندانپزشکی دیجیتال در کاشت ایمپلنت برای جنبه های دندانپزشکی زیبایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. توانایی متخصص ایمپلنت دندان در تهیه تصاویر رادیوگرافی و سه بعدی یکی از مزیت ها و امتیازها برای دندانپزشک متخصص ایمپلنت محسوب می شود. فناوری لیزر دندان نیز یکی دیگر از قابلیت های نوین دندانپزشکی دیجیتال محسوب شده که اگر در کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرد، می تواند در بهبود و ترمیم ایمپلنت کاشته شده بسیار موثر باشد. کاشت ایمپلنت با لیزر دندان می تواند باعث کاهش خونریزی ها و درد های احتمالی شده و سرعت بهبود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. توانایی واحد دندانپزشکی برای تامین قسمت های مختلف ایمپلنت اعم از فیکسچر و روکش و ... در سریعترین زمان ممکن یکی از امتیازها و معیارهای انتخاب واحد برتر در زمینه کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شود.

متخصص کاشت ایمپلنت با کیفیت

یکی از اصولی که بایستی متخصص ایمپلنت بر آن تعهد داشته باشد، استفاده از مواد و متریال با کیفیت در زمینه کاشت ایمپلنت دندانی است. ایمپلنت های موجود در بازار دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند که یک متخصص بایستی از درجه کیفیت آن ها کاملا آگاه بوده و ایمپلنت و مارک مناسب و با کیفیت را به بیماران توصیه کنند. کاشت ایمپلنت های بی کیفیت موجب کوتاهی عمر استفاده از آن ها شده که از لحاظ هزینه ای و مشکلات بعدی برای بیمار مناسب نیستند. بایستی متخصص ایمپلنت به خوبی کاشت دندان را انجام دهد. اگر ایمپلنت دچار لق شدگی، عفونت های موضعی و ... شد، درمان کاشت آن با عدم موفقیت همراه شده است. ایجاد عفونت های موضعی می تواند دلیل بر عدم توانایی دندانپزشک باشد. یک متخصص زبده بایستی از انواع روش های درمانی جهت کاشت ایمپلنت اطلاع داشته و به آن دانش و مهارت لازم را کسب کرده باشد. به عنوان مثال برخی از بیماران هستند که دارای مشکلات زمینه ای نظیر دیابت، پوکی استخوان و ... هستند. در این گونه بیماران بایستی همه جوانب توسط دندانپزشک مورد توجه قرار گیرد. بیماری که دچار پوکی استخوان است، نیازمند درمان کمکی و ثانویه به نام پیوند استخوان می باشد. در واقع در این بیمار با پیوند استخوان، کمبود استخوان جهت ایجاد اتصالی قوی بین استخوان فک و ایمپلنت جبران می شود. روش های ارئه شده جهت کاشت ایمپلنت بسیار متنوع شده که بایستی متخصص ایمپلنت به آن دانش و مهارت کافی را داشته باشد. کاشت ایمپلنت چند مرحله ای و یا کاشت ایمپلنت فوری بایستی توسط متخصص ایمپلنت به خوبی انجام شود. کاشت ایمپلنت بدون درد و یا کاشت ایمپلنت بدون جراحی می تواند گزینه ای مناسب برای بیماران باشد. در واقع در روش کاشت ایمپلنت بدون جراحی به روش پانچی و در کمترین تخریب بافت لثه، پایه ایمپلنت درون لثه جایگذاری شده و کاشت انجام می شود. یک متخصص ایمپلنت زبده بایستی از روش های این چنینی نظیر پانچ کردن اطلاع و مهارت کافی داشته باشد

دکتر فوق تخصص ایمپلنت در تهران

برای انتخاب دکتر فوق تخصص ایمپلنت حرفه ای، باید توجه داشته باشید که دکتر از بروزترین روش های دندانپزشکی برای درمان ایمپلنت استفاده می نماید، از بهترین و بروزترین رو شهای درمانی در زمینه کاشت دندان می توان به ایمپلنت بدون جراحی و درد اشاره نمود. در این روش درمانی با پانچ کردن لثه عملیات اتصال ایمپلنت به استخوان فک صورت می گیرد. بنابراین در این روش نیاز به بخیه زدن از بین می رود. میزان خونریزی و درد در روش بدون جراحی به حداقل ممکن رسیده و این امر باعث بهبودی سریعتر بیمار می گردد. بنابراین رضایت بیمار را در پی خواهد داشت.

متخصص ایمپلنت دندان خوب در تهران کیست؟

جهت کاشتی موفق در اولین گام بایستی متخصص ایمپلنت دندان مجرب و زبده را انتخاب کنید. اگر به دنبال متخصصی زبده در زمینه کاشت ایمپلنت دندان در تهران هستید، ما به شما دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. ایشان یکی از بهترین متخصصین در حوزه کاشت ایمپلنت محسوب می شوند. داشتن تخصص لازم در کنار مهارت و تجربه کافی از مزایای کاشت ایمپلنت نزد ایشان محسوب می شود. استفاده از فناوری های نوین نظیر کد کم و کاشت ایمپلنت با لیزر و استفاده از فناوری های دیجیتال از امتیازات کاشت ایمپلنت در مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. ایشان انواع روش های کاشت ایمپلنت را تسلط کافی داشته و به بهترین نحو ممکن روش درمانی را متناسب با بیماران مختلف در فضایی بسیار آرامش بخش فراهم آورده است.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.