بهترین نوع ایمپلنت مال کجاست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
03 آبان 1398

بهترین نوع ایمپلنت مال کجاست؟

بیماران همواره سوال دارند که بهترین نوع ایمپلنت مال کجاست و کدام کشور و برند و مارک بهترین نوع ایمپلنت های دندانی را ارایه می دهند. در جواب بایستی گفت که برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که دارای قیمت و کیفیت متفاوتی هستند و همه از درجه کیفیت مناسب برخوردار نیستند. ایمپلنت های آمریکایی، چینی، سوئیسی، کره ای و آلمانی از مرسوم ترین ایمپلنت های موجود در بازار هستند. هر یک از کشورهای مذکور نیز دارای برندها و مارک های مختلفی هستند که همه دارای کیفیت مناسب نیستند.

فهرست محتوای صفحه :

در بازار برندها و مارک های مختلف ایمپلنت دندان وجود دارد که دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند.

اما بهترین نوع ایمپلنت مال کجاست؟

انتخاب ایمپلنت های آلمانی، سوئیسی و آمریکایی را ما به شما پیشنهاد می دهیم. برخی از برندهای مطرح در این کشورها به شرح زیر می باشند.

  • Xive ساخت کشور آلمان
  • BioHorizon و Zimmer Biomet ساخت آمریکا
  • Straumann ساخت سوئیس
  • ...
بهترین نوع ایمپلنت مال کجاست

انتخاب بهترین مارک ایمپلنت در موفقیت کاشت و همچنین طول عمر بکارگیری آن بسیار تاثیر گذار است. از این رو بایستی در انتخاب مارک ایمپلنت بسیار دقت نمایید.

انتخاب بهترین مارک ایمپلنت چه مزایایی دارد؟

یک ایمپلنت خوب بایستی بتواند تنش های وارده را تحمل نمایدو از طرفی استحکام بالایی داشته باشد. نوع ایمپلنت های انتخابی بایستی طوری باشد که زمان جوش کوتاه تری نیز داشته باشد. داشتن دندانه ها ایجادی روی پایه ایمپلنت کمک شایانی به جوش خوردن سریعتر بین ایمپلنت و استخوان فک می شود. انتخاب مارک و برند مناسب همچنین از عفونت های احتمالی نیز می تواند می کاهد. اگر ایمپلنت بی کیفیت انتخاب شود، ممکن است که در مدت زمان کوتاهی از ایمپلنت استفاده کرد و مدت زمان و طول عمر بهینه ایمپلنت کاهش پیدا می کند.

لازم به ذکر است که بخشی از ایمپلنت مورد استفاده، روکش دندانی است که این بخش نیز و کیفیت آن نیز بر کیفیت مناسب بکارگیری ایمپلنت نقش بسزایی دارد.

در انتخاب برند ایمپلنت های دندانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام انتخاب برند ایمپلنت دندان باید به مواردی مانند کیفیت، هزینه مورد نیاز، مواد تشکیل دهنده و ... توجه داشته باشید، برند مورد استفاده برای کاشت می تواند در کیفیت درمان تاثیر فراوان داشته باشد. بهره گیری از ایمپلنت های بی کیفیت عمر استفاده پایینی به همراه دارند، بنابراین از ایمپلنت هایی دندانی با کیفیت و قیمت مناسب بهره گیرید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.