بهترین مارک ایمپلنت
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
25 تیر 1398

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت چیست؟ بهترین مارک ایمپلنت دندانی کدام است؟ انتخاب بهترین برند ایمپلنت منجر به طول عمر و کیفیت بالاتر برای درمان کاشت دندان می شود. در بازار برندها و مارک های مختلف ایمپلنت دندان وجود دارد که دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند. شما تنها با انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دندان می توانید به بالاترین کیفیت ممکن در این زمینه دست یابید. دقت شود که ایمپلنت های ارائه شده در بازار دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند که با درخواست از دندانپزشک معتبر بایستی ایمپلنت با مارک مناسب را تقاضا نمایید. دقت داشته باشید تنها قیمت مد نظر شما نباشد و بدانید که ایمپلنت با کیفیت تر دارای ماندگاری و زیبایی بیشتر و در نتیجه مقرون به صرفه تر شدن می شود. انتخاب بهترین مارک ایمپلنت درخواست دو سویه ای هم از طرف بیمار و هم متخصص کاشت ایمپلنت بایستی باشد. متخصص ایمپلنت بایستی با ارائه مارک ها و ارائه توضیحات درباره بهترین مارک به بیمار، او را از فواید کاشت با برند مطرح مناسب با خبر سازد. تنها متخصصین کاشت ایمپلنت دندان معتبر بهترین مارک ایمپلنت دندان را در اختیار بیماران قرار می دهند.

فهرست محتوای صفحه :

ایمپلنت های آمریکایی، چینی، سوئیسی، کره ای و آلمانی از مرسوم ترین ایمپلنت های موجود در بازار هستند. هر یک از کشورهای مذکور نیز دارای برندها و مارک های مختلفی هستند که همه دارای کیفیت مناسب نیستند.

بهترین مارک ایمپلنت در ایران چیست و برای خدمات مناسب بایستی چه کنیم؟ اگر به دنبال بهترین مارک ایمپلنت کره ای و یا برندهای مطرح اروپایی نظیر برندهای آلمانی، سوئدی و یا آمریکایی هستید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. در زیر لیستی از بهترین برندها ارایه شده است.

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت دندان چیست؟

در بازار ایمپلنت ها با مارک های مختلفی وجود دارد. درجه کیفیت آن ها متنوع و متفاوت است. به عنوان مثال ایمپلنت های چینی دارای درجه کیفیت پایین تری هستند ولی قیمت ارزان تری نیز دارند. اما ارزان بودن دلیلی بر استفاده از این ایمپلنت ها نیست زیرا کیفیت و ماندگاری طولانی ندارند. از برندهای مطرح آمریکایی و اروپایی بایستی به عنوان بهترین مارک ایمپلنت نام برد. از کشورهایی نظیر آلمان، آمریکا، سوئیس، سوئد،کره و ... می توان به عنوان سازندگان مطرح ایمپلنت اشاره کرد. ایمپلنت های آمریکایی، ایمپلنت سوئیسی و آلمانی معمولا دارای درجه کیفیت بالا هستند. با این وجود در این کشورها درجه کیفیت ایمپلنت متنوع است و بایستی بهترین مارک ایمپلنت توسط دندانپزشک انتخاب شود. برخی از برندهای مطرح به شرح زیر می باشند:

  • BioHorizon بیوهوریزیون، Biomet 3i و Zimmer Biomet : این نوع ایمپلنت ها آمریکایی بوده و با استفاده از آن ماندگاری طولانی کاشت ایمپلنت را تجربه نمایید و از دسته ایمپلنت های با کیفیت محسوب می شوند.
  • xive ساخت کشور آلمان با درجه کیفیت بسیار بالا
  • AStra Bioear ساخت سوئد دارای کیفیت و ماندگاری بالا
  • SPI: این نوع ایمپلنت سوئیسی بوده و از معتبرترین ایمپلنت های ساخت کشور سوئیس محسوب می شود. ایمپلنت دارای ماندگاری و زیبایی مناسب است.
  • Straumann استرامن: این نوع ایمپلنت دندانی سوئیسی است و دارای کیفیت و ماندگاری بالا است.
  • SIC: این نوع ایمپلنت سوئیسی نیز دارای کیفیت بالا بوده و کمی ارزان تر است.
  • آنکیلوز: مارک ایمپلنت آنکیلوز دارای بیش از 50 سال سابقه است. از پر کاربردترین ایمپلنت های دندانی محسوب می شود.
  • AstraTech: زیبایی این نوع ایمپلنت بسیار بالا بوده و در درمان ایمپلنت فوری بسیار کاربرد دارد.
  • نوبل بیوکر-Nobel BioCare: ایمپلنتی سوئیسی محسوب شده و یکی از پرکاربردترین ایمپلنت های مورد استفاده محسوب می شود.
  • مگا ژن-MegaGen نیز از مارک ها و برندهای مطرح و با کیفیت محسوب می شود.
  • .....

کاشت بهترین برندهای ایمپلنت توسط دندانپزشک با تجربه

برند ها و مارک های متنوعی در بازار برای ایمپلنت دندانی وجود دارد، نکته مهم در این موضوع آن است که با انتخاب یک متخصص کاشت ایمپلنت معتبر اولین قدم را در راستای انتخاب بهترین مارک ایمپلنت می توانید بردارید. متخصصین معتبر از ایمپلنت های با کیفیت جهت کاشت ایمپلنت بهره می برند. سعی نمایید از متخصص خود بخواهید از بهترین برند ها و مارک ها برای کاشت دندان شما استفاده کند. گرچه قیمت برخی از این برندها ممکن است بالا باشد ولی با در نظر گرفتن زمان و ماندگاری ایمپلنت می توان نتیجه گرفت که مقرون به صرفه تر نیز محسوب می شوند. علاوه بر اینکه بایستی بهترین مارک ایمپلنت را انتخاب کنید، نگهداری و مراقبت ایمپلنت نیز بسیار مهم و کاربردی است. نحوه مراقبت و حفظ سلامت ایمپلنت بر عمر و ماندگاری آن می افزاید.

بهترین مارک ایمپلنت

تنها انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دندان ملاک نیست. زیرا اگر دندانپزشک روش درمانی را صحیح انجام ندهد، با بهترین برندها نیز نمی توان از ایمپلنت کاشته شده بهترین بهره برداری را کرد. لذا برای کاشت ایمپلنت دندان بایستی در اولین قدم بهترین و مجرب ترین دندانپزشک متخصص ایمپلنت را پیدا کنید. دکتر سعید کریمی با ارائه بهترین مارک ایمپلنت و درمان به بهترین روش اقدام به درمان ایمپلنت دندانی می نماید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.