کاشت ایمپلنت دندان در جردن
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
30 مهر 1402

کاشت ایمپلنت دندان در جردن

کاشت ایمپلنت دندان در جردن را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید. در این دندانپزشکی به صورت تخصصی کاشت دندان با جدیدترین روش های کاشت ایمپلنت انجام می گیرد. انواع روش‌های کاشت دندان و ایمپلنت برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته و بهبودی در لبخند زدن در این دندانپزشکی فراهم است.

فهرست محتوای صفحه :

در جردن دندانپزشکی های مختلفی فعالیت می کنند، یکی از منحصر به فرد ترین این دندانپزشکی ها، دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است که به صورت تخصصی کاشت دندان را با تکنولوژی های روز و فناوری های دیجیتال انجام می دهد.

کاشت ایمپلنت دندان در جردن با تکنولوژی های جدید

جدیدترین تکنولوژی ها در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی در جردن ارائه می دهد، از جدیدترین فناوری ها در زمینه کاشت دندان می توان به ایمپلنت دیجیتال اشاره نمود. در این روش با استفاده از تصویربرداری سه بعدی، بهترین محل برای کاشت دندان انتخاب می‌شود. بنابراین، کاشت دندان و ایمپلنت در جردن انتخابی مناسب برای بازیابی سریع دندان‌های خود است.

از دیگر فناوری های نوینی که در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی ارائه می گردد، ایمپلنت پانچی است. در این فناوری از پانچ و سوراخ کردن لثه برای کاشت دندان استفاده می گردد و نیاز به جراحی های وسیع دندانی از بین می رود. در روش کاشت دندان به روش پانچی، درد و ناراحتی بیمار کمتر شده و بهبودی در زمان کوتاه تری فراهم می گردد.

از مزایای ایمپلنت پانچی می توان به درمان بدون درد و خونریزی نام برد، زیرا میزان خونریزی در این روش بسیار کمتر است. در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات ایمپلنت بدون درد و خونریزی موسوم به ایمپلنت پانچی ارائه می گردد.

فناوری پیشرفته کد کم CAD/CAM در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی واقع در جردن

اما فناوری کد کم چیست؟ کد کم دندانپزشکی تکنولوژی ویژه ای است که به وسیله تصاویر سه بعدی انواع ریستوریشن دندانی با آن ایجاد می شود. با ورود تکنولوژی کد کم به دنیای دندانپزشکی و دندانسازی تحولی اساسی در این زمینه رخ داده است.

همانطور که می دانید، در کاشت دندان، ابتدا فیکسچر یا پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار جایگذاری می گردد، سپس یک تاج طبیعی که در لابراتوار ساخته شده است بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد. بدین صورت با این روش، به بازگرداندن توانایی خوردن و صحبت کردن کمک می‌کند و در عین حال شکل و ظاهر صورت را حفظ می‌کند.

کاشت ایمپلنت دندان در جردن با کد کم

با پیشرفت های حاصل شده در زمینه کاشت دندان، امکان ساخت این تاج ها(روکش های دندانی) به صورت سه بعدی با استفاده از فناوری کد کم فراهم شده است. دکتر سعید کریمی در جردن به صورت تخصصی از فناوری کد کم برای درمان و کاشت دندان بهره می گیرند.

هزینه کاشت دندان در جردن

هزینه کاشت دندان‌ها بسته به نیازها و سلامت دهانی هر شخص ممکن است متفاوت باشد. با این حال، نگهداری از ایمپلنت‌های دندانی در مقایسه با دیگر روش‌های جایگزین دندان‌های از دست رفته، هزینه کمتری دارد و می‌تواند مدت زمان بیشتری دوام بیاورد.

برای تعیین هزینه کاشت دندان فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند، برخی از این فاکتورها به شرح زیر هستند:

  • روش کاشت دندان
  • تعداد واحد ایمپلنت کاشته شده
  • برند و مارک ایمپلنت مورد استفاده
  • سطح ارائه خدمات دندانپزشکی
  • ...

با انتخاب یک واحد معتبر در زمینه کاشت ایمپلنت، می توانید با کیفیت ترین ایمپلنت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی، از معتبرترین برندهای ایمپلنت برای بیماران استفاه شده و جدیدترین تکنولوژی های موجود در این زمینه با هزینه مناسب برای بیماران استفاده می گردد.

مزایای منحصر به فرد کاشت دندان در جردن

کاشت دندان یک روش تکنولوژیکی است که به شما امکان می‌دهد تا دندان‌های از دست رفته خود را جایگزین کنید. کاشت دندان علاوه بر فراهم کردن دندان هایی طبیعی برای افراد، برای کسانیکه از پروتزهای دندانی استفاده می کنند، نیز سودمند است. ایمپلنت برای دندان‌های مصنوعی یک روش ارزان‌ بوده که برای تکلم و جویدن غذا به افراد کمک فراوانی می نماید. در این روش، پروتزهای متحرک دندانی که به صورت کامل یا جزئی استفاده می‌شوند، ثابت می‌شوند.

برخی از مهم ترین مزایای کاشت دندان در جردن به شرح زیر می باشد:

  • فراهم شدن دندان ها همانند دندان طبیعی با کاشت ایمپلنت
  • بهره بردن از برترین تکنولوژی ها در زمینه کاشت دندان
  • کاشت دندان با قیمت مناسب
  • استفاده از برندهای با کیفیت ایمپلنت برای بیماران
  • کاشت دندان توسط یکی از بهترین دندانپزشکان در این حوزه
  • کاشت دندان در محیطی شیک و بهداشتی
  • ...

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی از معتبرترین دندانپزشکی ها در زمینه کاشت دندان در جردن به حساب می آید. تیم دندانپزشکان متخصص مطب با استفاده از دانش و مهارت خود بهترین روش های درمانی را برای شما در نظر می گیرد.

روش کاشت دندان چگونه است؟

کاشت دندان، روشی تخصصی برای جبران دندان های از دست رفته می باشد. برای کاشت دندان با رجوع به متخصص ایمپلنت، بررسی های قبل از کاشت با تصویربرداری ها و بررسی شرایط بیمار توسط دندانپزشک صورت می گیرد. با توجه به این شرایط، روش درمانی مناسب برای بیماران در نظر گرفته می شود.

در ابتدایی‌ترین مفهوم، ایمپلنت دندان جایگزینی است که شبیه یک دندان طبیعی است که از پایه‌های فلزی و پیچ مانند (اغلب با تیتانیوم ساخته می‌شود) ساخته شده است که مانند دندان‌های واقعی عمل می‌کند. ایمپلنت‌های دندان معمولاً برای افرادی که به دنبال اجتناب از برخی جایگزین‌های سلامت دهان مانند پروتزهای مصنوعی یا بریج‌کاری دندانی که اغلب دردناک هستند، ایده‌آل هستند.

روش کاشت دندان در جردن

نوع جراحی ایمپلنت دندانی که برای بیمار استفاده می شود به عوامل مختلفی مانند نوع ایمپلنت مورد استفاده و وضعیت استخوان فک بستگی دارد. در هنگام درمان نیز، با استفاده از داروی بی حسی، موضع مورد نظر برای درمان اماده شده و کاشت پایه ایمپلنت که به فیکسچر موسوم است، درون لثه صورت می گیرد. با گذشت چند هفته، اتصال قوی بین فیکسچر و استخوان فک برقرار شده و روکش تهیه شده برای فیکسچر، بر روی پایه ایمپلنت نصب می گردد.

بهره بردن از روش های نوین می تواند مدت زمان درمان و ترمیم بافت لثه را به شکل مناسبی کاهش دهد. به عنوان مثال بهره بردن از فناوری لیزر، میزان درد و جراحت در موضع کاشت دندان را کاهش داده و به بهبود سریعتر موضع کمک می نماید. تنها دندانپزشکی های معتبر از فناوری های نوینی نظیر لیزر برای بیماران استفاده می کنند.

روش کاشت دندان در جردن

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی در جردن، از فناوری لیزر به شکل مناسبی برای انواع درمان های دندانپزشکی، بخصوص برای کاشت ایمپلنت که به ایمپلنت لیزری موسوم است، بهره گرفته است. این نکته از مزیت های مهم دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است که آن را به یکی از معتبرترین دندانپزشکی ها در جردن و تهران تبدیل کرده است.

مراجعه به دندانپزشک خوب در زمینه ایمپلنت در جردن چه اهمیتی دارد؟

توجه به مهارت و تجربه دندانپزشک در کنار تخصص او از مهم ترین عواملی است که شما می توانید در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در جردن به آن توجه نمایید. دقت کنید که درمان ایمپلنت، روشی تخصصی است و تجربه و مهارت دندانپزشک در موفقیت درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دندانپزشک باید ارزیابی دقیقی از وضعیت درمانی بیمار را داشته باشد و با توجه به آن اقدام به درمان برای بیمار نماید. بکار بردن بهترین روش ها و تجهیزات دندانپزشکی برای کاشت دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال یکی از معیارهای کاشت دندان، کیفیت ایمپلنت مورد استفاده برای بیمار است. برخی از دندانپزشکان از ایمپلنت های بی کیفیت برای بیماران که هزینه کمتری نیز دارند، استفاده می کنند. در این موارد، درصد موفقیت کاشت دندان کاهش می یابد.

بهره بردن از خدمات دندانپزشکی در محیط های بهداشتی و استفاده از تجهیزات مدرن امروزی در زمینه کاشت دندان می تواند کمک فراوانی به موفقیت درمانی نماید. بنابراین توجه به سطح امکانات ارائه شده در دندانپزشکی را به عنوان ملاک مهمی برای انتخاب بهترین دندانپزشکی ها در زمینه کاشت دندان قرار دهید.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از معتبرترین دندانپزشکی ها در زمینه کاشت دندان در جردن تهران می باشد. در این دندانپزشکی به روزترین تجهیزات دندانپزشکی، خصوصا خدمات دندانپزشکی دیجیتال برای متقاضیان استفاده می گردد.

برای درمان کاشت دندان در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی در جردن چه کنیم؟

کاشت دندان و ایمپلنت یک روش موثر و کارآمد برای ترمیم دندان‌های از دست رفته است. با استفاده از روش‌های جدید کاشت دندان، می‌توان دندان‌های مناسبی را در فک کاشته و عمل‌کرد آن‌ها را بهبود بخشید.

اگر قصد کاشت دندان درجردن رادارید، می توانید با رجوع به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی، اقدام به ثبت نوبت نموده و از خدمات این مرکز دندانپزشکی بهره مند شوید.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.