متخصص دندانپزشکی زیبایی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
25 تیر 1398

متخصص دندانپزشکی زیبایی

متخصص دندانپزشکی زیبایی با روش های درمانی زیبایی، دندان ها را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می کند. دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشکی زیبایی است که روش های روز دندانپزشکی زیبایی را با استفاده از تجهیزات روز و علم نوین دندانپزشکی برای بیماران فراهم می کند. برای درمان های زیبایی رجوع نزد متخصص مجرب و مرکزی که انواع و به روز ترین روش های درمانی را عرضه می دارد، بسیار مهم است. پیدا کردن متخصص دندانپزشکی زیبایی از اولین گام ها جهت حصول زیبایی دندان ها محسوب می شود. متخصصین زیادی اقدام به درمان ها زیبایی می نمایند که ممکن است آن چه شما از انتظار دارید را برآورده نکنند، لذا انتخاب متخصص مناسب و مجرب بسیار حساس و کلیدی است.

فهرست محتوای صفحه :

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان و متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران بوده که با کیفیت ترین خدمات دندانپزشکی را در تهران ارائه می دهد.
متخصص دندانپزشکی زیبایی

متخصص دندانپزشکی زیبایی در تهران کیست؟

دکتر سعید کریمی یکی از مجرب ترین و به روز ترین دندانپزشکان در تهران محسوب می شوند که از انواع روش های زیبایی دندان ها و درمان های مختلف جهت درمان های زیبایی بهره می برند. ایشان متخصص دندانپزشکی زیبایی در تهران بوده و در مرکزی مجهز اقدام به درمان های زیبایی می نمایند. تلفیق علم و تجربه و بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز برای موفقیت درمانی یک متخصص دندانپزشک بسیار حساس و کاربردی است. دکتر سعید کریمی از مراکز معتبر دندانپزشکی دنیا کسب علم کرده و دارای مدارک معتبر دندانپزشکی از واحدهای معتبر هستند. جهت بررسی تجربه دندانپزشک نیز بایستی به تجارب بیماران در این زمینه و بررسی نمونه کار های دندانپزشک اقدام نمود. همواره دیدن کار زیبایی دندان و تجربه دیگر بیماران در این زمینه راه حل مناسب برای شناخت متخصص است. بررسی سطح تکنولوژیکی و امکانات و تجهیزات واحد دندانپزشکی نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب یک متخصص خوب دندانپزشکی زیبایی بسیار موثر است. استفاده از امکانات دیجیتال و بکارگیری روش ها و نرم افزارهای موجود در این زمینه می تواند بسیار برای متخصص دندانپزشکی زیبایی راه گشا باشد. طراحی لبخند با امکانات نرم افزاری و بررسی درمان قبل از شروع و گرفتن نظریات بیمار می تواند، بسیار زیبا و در رسیدن به هدف بیمار از درمان کمک فراوانی می کند. علاوه بر این استفاده از تکنولوژی های ساخت ریستوریشن دندانی می تواند امکان و امتیاز ویژه محسوب شود. فناوری کد کم و امکان ساخت ریستوریشن دندانی به صورت سه بعدی در سریعترین زمان ممکن از امتیازات ویژه برای متخصص زیبایی محسوب می شود. یک متخصص بایستی از مواد و تجهیزات با کیفیت جهت درمان زیبایی دندان استفاده نماید تا هم زیبایی در کنار ماندگاری درمان زیبایی را برای بیمار فراهم نماید.

متخصص دندانپزشکی زیبایی

روش های زیبایی چگونه است؟

برای درمان های زیبایی دندان روش های مختلف درمانی وجود دارد که متخصص دندانپزشکی زیبایی با استفاده از روش های مختلف اقدام به درمان های زیبایی دندان نماید. برخی از این روش های به شرح زیر می باشد:

  • سفید کردن دندان
  • طراحی لبخند
  • ارتودنسی
  • ایمپلنت دندان و کاشت دندان
  • لمینت دندان
  • روکش دندان
  • .....

در این روش های درمانی تبحر و به روز بودن متخصص دندانپزشکی زیبایی در موفقیت می تواند بسیار موثر باشد. به کار بردن تکنولوژی روز در کنار استفاده از متریال با کیفیت منجر به زیبایی دندان ها می شود. در سفید کردن دندان ها با استفاده از ژل سفید کننده می توان سفیدی و براقیت را برای دندان ها فراهم آورد و حال استفاده از تکنولوژی روز نظیر لیزر دندان می تواند در اثر بخش بودن و ایجاد سفیدی بدون صدمه زدن به بافت دندان بسیار موثر واقع شود. و یا در درمان ایمپلنت دندان اگر کاشتی مناسب انجام شود و از متریال با کیفیت استفاده شود، ماندگاری و طول عمر ایمپلنت بیشتر خواهد بود. حال آن که برای درمان ایمپلنت روش های مختلف درمانی وجود دارد که بسته به تخصص متخصص دندانپزشکی زیبایی می توان از انواع آن متناسب با وضعیت بیمار بهره برد. لمینت های دندانی نیز برای دندان ها و ایجاد زیبایی بسیار مناسب می باشند. استفاده از لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی هر دو می تواند برای زیبایی استفاده شود و حال آن که خود متخصص دندانپزشکی زیبایی قادر به ساخت در سریعترین زمان ممکن باشد، امتیاز ویژه محسوب می شود. استفاده از تجهیزات دیجیتال در طراحی لبخند نیز امتیازی است که تنها دندانپزشکان و متخصصان به روز قادر به استفاده از آن هستند. به روز شدن تجهیزات و درمان ها باعث شده براحتی درمان زیبایی را انجام داد، به عنوان مثال در گذشته درمان ارتودنسی مشکلات خاص خود را برای بیماران فراهم می آورد، ولی امروزه با پیشرفت روش درمانی با استفاده از روش ارتودنسی نامریی می توان در سریعترین زمان، زیبایی را برای بیماران فراهم آورد.

متخصص دندانپزشکی زیبایی

دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشکی زیبایی

دکتر سعید کریمی یکی از مجرب ترین و به روز ترین دندانپزشکان در شهر تهران می باشد که متخصص دندانپزشکی زیبایی است. ایشان از مراجع معتبر بین الملی کسب علم کرده اند و از به روز ترین تجهیزات جهت درمان زیبایی دندان بهره می برند. استفاده از فناوری کد کم و توانایی ساخت ریستوریشن دندانی در سریعترین زمان ممکن از امتیازات ایشان محسوب می شود. استفاده از فناوری لیزر دندان و بهره بردن از این روش درمانی می تواند جراحات و درد را برای بیماران کاهش دهد. دکتر سعید کریمی از فناوری لیزر دندان جهت درمان های زیبایی دندان بهره می برند. کیفیت و ماندگاری درمان زیبایی دندان را با رجوع نزد دکتر سعید کریمی بخواهید. ایشان جهت درمان از با کیفیت ترین متریال بهره می برد. ارایه کیفیت در کنار قیمت مناسب مزیت و امتیاز خاصی است که تنها یک متخصص دندانپزشکی زیبایی مجرب و متعهد ارائه می دهد. جهت درمان زیبایی دندان و کلیه درمان های ترمیمی دندان می توانید نزد دکتر سعید کریمی مراجعه و خدمات با کیفیت را دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.