دندان خرگوشی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
06 اردیبهشت 1397

دندان خرگوشی

دندان خرگوشی دندانهای بلند جلویی برای فرد است. بلند بودن دندانهای جلویی چهره را جوانتر و جذاب تر نشان می دهد. مدل دندان خرگوشی مدلی زیباست که طرفداران خاص خود را دارد. البته بایستی اندازه دندان های جلو بیش از حد هم نباشد که در این موارد نیاز به درمان است. گاهی نیاز به کاهش ارتفاع دندان بوده و گاهی با خرگوشی کردن دندان با کامپوزیت دندان و سایر روش ها، زیبایی به شکل مناسبی فراهم می شود. اگر به دنبال دندون خرگوشی زیبا برای خود هستید و یا کامپوزیت دندان مدل خرگوشی را می خواهید و یا از روش هایی نظیر لمینت دندان به دنبال اصلاح ارتفاع دندان های خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است.

دندان خرگوشی و مدل آن اصطلاحی در دندانپزشکی زیبایی است که متقاضیان خاص خود را پیدا کرده است. دندانپزشک زیبایی با تنظیم دندان های سانترال یا همان دندان های جلو نمای زیبایی را برای متقاضی ایجاد می کند.

فیسینگ دندان یا همان ونیر کامپوزیت روشی مناسب توسط دندانپزشک زیبایی جهت از بین بردن نواقص دندانی جهت مرتب کردن دندانها، سفید کردن و ترمیم و... است.

مدل دندان خرگوشی چگونه است؟

بلند تر بودن دندان های سانترال باعث جوان تر نشان داده شدن چهره می شود. البته بایستی بلندی این دندانها متناسب با چهره و لبخند فرد باشد. در صورتیکه از حالت متعارف بیشتر باشد نوعی ناهنجاری محسوب می شود که در این مورد نیز وظیفه دندانپزشک زیبایی رفع این نقیصه است. بایستی دندان های بالا و پایین با هم متناسب باشد. ردیف بودن و هماهنگی بین دندان ها باعث جذابیت لبخند شده که این مورد در درمان های طراحی لبخند و مدل دندان خرگوشی مورد بررسی قرار می گیرد.

دندان خرگوشی

بلند بودن دندان های جلویی چهره فرد را پر احساس، دقیق، کنجکاو، مقتدر و ماجراجو نشان می دهد. این افراد در روابط اجتماعی خود بسیار قوی عمل می کنند. برای درمان این چنینی روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از کامپوزیت دندان و مواد همرنگ دندان است. به راحتی می توان با کامپوزیت ارتفاع مناسب را برای دندان ها فراهم آورد. این در حالی است که روش های نوینی نظیر لمینت دندان نیز موجود است که می تواند به شکل مناسبی هم زیبایی و هم استحکام مناسب را برای دندان های جلو فراهم آورد.

زمان مناسب درمان دندان خرگوشی چه زمانی است؟

دندان خرگوشی

بهترین زمان جهت درمان دندان های خرگوشی سنین پایین تر است زیرا در چنین سنینی دندانهای فرد هنوز نرم بوده و تغییرات با سهولت بیشتری رخ می دهد. مراجعه به متخصص دندانپزشکی بخصوص ارتودنسی جهت درمان های این چنینی در سال های اخیر گسترش پیدا کرده است. اگر به دنبال دندون خرگوشی زیبا برای خود هستید، ما به شما استفاده از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. این مرکز دندانپزشکی از خدمات و فناوری های دیجیتال برای انواع درمان های دندانپزشکی به خصوص دندان خرگوشی استفاده می نماید.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.