بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
21 بهمن 1401

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت کیست؟ یا انتخاب بهترین متخصص کامپوزیت دندان در تهران، این موارد از جمله دغدغه های بسیاری از مراجعه کنندگان به واحد های دندانپزشکی برای کامپوزیت و درمان های زیبایی دندان می باشد، در این مقاله به معرفی شرایط بهترین دندانپزشکان برای انتخاب افراد خواهیم پرداخت. دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان در زمینه زیبایی دندان بوده که خدمات کامپوزیت دندان را به شکل ویژه ارائه می دهند.

فهرست محتوای صفحه :

یکی از بهترین روش های بکار رفته در درمان های زیبایی دندان، کامپوزیت است، کامپوزیت دندان مخلوطی از رزین یا ترکیبی از شیشه و پلاستیک است که به دلیل پایداری و ایمنی آن در روش های دندانپزشکی مختلف از جمله پر کردن حفره، ترمیم و تغییر شکل زیبایی بسیار محبوب است. برخلاف پرکننده‌های فلزی گذشته، کامپوزیت مزیت زیبایی شناختی زیادی نیز دارد که این امر به دلیل آن است که می توان آن را یکسان با دندان طبیعی تطبیق داد، به طوری که پس از قرار دادن، تقریبا غیرقابل تشخیص است. این روش درمانی در کنار زیبایی مناسبی که برای دندان های فرد فراهم می نماید، روشی ارزان در مقایسه با سایر روش های دندانپزشکی می باشد. انتخاب بهترین دندانپزشک برای کامپوزیت می تواند با فراهم کردن زیبایی دندان برای شما، لبخندی دلنشین را برایتان فراهم آورد.

کامپوزیت نوعی از مواد رزینی بوده که در ترمیم دندان ها بسیار پر کاربرد می باشد. این ماده دارای استحکام و زیبایی مناسب بوده، به همین دلیل کاندید مناسبی برای ترمیم دندان ها به حساب می آید. کامپوزیت دارای رنگ سفید و همرنگ دندان است، بنابراین در درمان های زیبایی دندان نیز کاربرد فراوان دارد.

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت کیست؟

بهترین دندانپزشک برای کامپوزیت کسی است که از روش های نوین برای درمان کامپوزیت استفاده کرده و با کیفیت ترین مواد را برای حفظ زیبایی طولانی مدت برای بیماران بکار برد. در کامپوزیت کردن دندان ها از مواد همرنگ دندان استفاده می شود که تعیین رنگ مناسب برای دندان ها، حجم کامپوزیت مورد نیاز برای دندان های فرد و ترمیم دندان به شکل مناسب در این روش درمانی پیگیری می گردد. اگر شما کامپوزیت را با روش های قدیمی برای ترمیم دندان ها مثلا استفاده از آمالگام مقایسه نمایید، به تاثیر کامپوزیت بر زیبایی دندان ها پی خواهید برد.

بهره گیری از مواد با کیفیت می تواند بر طول عمر استفاده از کامپوزیت برای دندان های فرد بیافزاید، بنابراین از دندانپزشک خود بخواهید که از با کیفیت ترین مواد برای دندان های شما استفاده نماید.

بهترین دندانپزشک تهران تجهیزات دیجیتال را برای کامپوزیت بکار می برد!

در دندانپزشکی نوین بکار بردن تجهیزات دیجیتال می تواند دقت درمانی را افزایش دهد، به خصوص در مورد کامپوزیت که بر روی زیبایی دندان ها بسیار تاثیرگذار می باشد، بهره بردن از دندانپزشکی دیجیتال می تواند آثار سودمندی داشته باشد، به عنوان مثال استفاده از تصویر برداری های سه بعدی داخل دهانی برای تنظیم درمانی های کامپوزیت دندان بسیار مناسب است، همچنین بهره بردن از نرم افزارهای طراحی لبخند و فراهم کردن لبخند دیجیتال برای افراد قبل از درمان می تواند بسیار سودمند باشد، افراد می توانند با این نرم افزارها آثار درمانی را قبل از شروع درمان ببینند و به ارائه نظرات خود به دندانپزشک و رسیدن به زیبایی بالاتر دندان های خود کمک نمایند.

با استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای دیجیتال می توان رنگ مناسب کامپوزیت را برای دندان های فرد بهتر انتخاب نمود، دندانپزشک می تواند با در نظر گرفتن بهتر رنگ دندان های فرد به انتخاب بهترین رنگ برای کامپوزیت اقدام نمای. تنها دندانپزشکی های نوین و پیشگام با تکنولوژی اقدام به ارائه خدمات دیجیتال می پردازند، بنابراین شما برای انتخاب بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت، این معیار را به عنوان فاکتوری مهم برای خود در نظر بگیرید.

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی از خدمات دندانپزشکی دیجیتال و بهره گیری از نرم افزارهای طراحی لبخند دیجیتال استفاده می گردد.

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت، حقوق بیماران را رعایت می نماید!

علاوه بر در نظر گرفتن تخصص بالا، بکار بردن فناوری های نوین در زمینه درمان و بکارگیری مواد با کیفیت برای دندان های فرد، بایستی حقوق بیمار در دندانپزشکی به صورت مناسبی رعایت گردد، از این رو دندانپزشکان باید منشور حقوقی بیمار و رعایت آرامش و زمانبندی مناسب را برای درمان دندان های فرد رعایت نمایند، برخی از مهم ترین اصولی که بایستی در دندانپزشکی های مطرح برای بیماران رعایت گردند، به شرح زیر می باشند:

  • ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب در محیطی بهداشتی باشد، محیطی که بیمار برای خدمات دندانپزشکی مراجعه می کند باید آرامش بخش و کاملا بهداشتی باشد، در این امر پرسنل دندانپزشکی باید شرایط این چنین محیطی را برای افراد فراهم آورند. نکته دیگر در این مورد آن است که محیط دندانپزشکی برای بیماران خاص، متناسب با آن ها باشد، به عنوان مثال در کودکان بهره گیری از فضای کودکانه و تصاویر جذاب این قشر می تواند کمک فراوانی در حفظ آرامش و کاهش ترس و استرس آن ها داشته باشد.
  • زمانبندی درمان برای بیماران رعایت گردد تا در وقت و زمان بیمار صرفه جویی شده و بیمار انتظار زمان فراوانی برای درمان تحمل نکند. در این زمینه معمولا دندانپزشکی های مطرح از امکانات انلاین نظیر نوبت دهی آنلاین و ... استفاده می کنند، پرسنل دندانپزشکی نیز باید برای بیماران پرونده الکترونیکی و زمانبندی مشخص درمانی را لحاظ کنند.
  • خدمات دندانپزشکی با قیمت و تعرفه مناسبی ارائه گردند، بسیاری از دندانپزشکان اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه های متفاوتی می نمایند، دقت نمایید بهترین مراکز دندانپزشکی جاهایی می باشند که با قیمت مناسب با کیفیت ترین خدمات را به بیماران ارائه دهند.

اهداف درمان کامپوزیت چیست؟

بسیاری از نقص های دندانی را می توان با کامپوزیت برطرف نمود، برخی از مهم ترین مشکلات دندانی که می توان با کامپوزیت برطرف نمود، به شرح زیر می باشد:

  • از بین بردن بد رنگی های دندانی، گاهی در مورد برخی از افراد نمی توان با روش های معمول نظیر سفید کردن دندان با مایع خاص، اقدام به اصلاح بد رنگی دندان ها نمود. کامپوزیت می تواند گزینه مناسبی برای دندان های بد رنگ شده در این گونه از موارد باشد.
  • از بین بردن فواصل بین دندانی، شاید برخی از دندان های افراد دچار فاصله باشند، در این گونه موارد دندانپزشک می تواند از درمان هایی نظیر ارتودنسی یا کامپوزیت و ... بهره گیرد، در نظر داشته باشید که ارتودنسی روشی گران تر نسبت به کامپوزیت خواهد بود و همچنین بیمار باید در مدت زمان طولانی چندین ماهه اقدام به درمان ارتودنسی دندان نماید، این امر برای بیمار ناراحت کننده خواهد بود، این در حالی است که بهره بردن از روش های درمانی نظیر کامپوزیت می تواند در سریعترین زمان ممکن، با مناسب ترین قیمت فواصل بین دندانی را از بین برد.
  • از بین بردن شکستگی ها و ترک های دندانی، یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن ترک ها و شکستگی های دندانی، بهره بردن از کامپوزیت دندانی است. کامپوزیت بخوبی می تواند در این موارد ترمیم دندان را انجام دهد.
  • به هم ریختگی های دندانی به خصوص در مواردی که به هم ریختگی در حجم کم یا متوسط باشد، دیگر نیاز به استفاده از روش درمانی نظیر ارتودنسی نمی باشد.

با بهره گیری از خدمات بهترین دندانپزشک تهران در زمینه کامپوزیت دندان می توانید با درصد موفقیت بالا به اهداف درمانی در این روش دست یابید.

بهترین مواد کامپوزیت، طول عمر استفاده از آن را افزایش می دهند!

بین موادی که برای درمان کامپوزیت استفاده می گردد، از لحاظ کیفیت تفاوت هایی وجود دارد. استفاده از مواد کامپوزیتی با کیفیت تر می تواند طول عمر استفاده بالاتری را از این مواد در پی داشته باشد. علاوه بر این رعایت بهداشت دهان و دندان و رعایت عادات غذایی مناسب نظیر پرهیز از فشار اوردن بالا به کامپوزیت در هنگام جویدن و استفاده نکردن از ان برای غذاهای بسیار سفت و مصرف آجیل می تواند بر طول عمر استفاده از این مواد تاثیر فراوان داشته باشد. ذکر این نکته نیز لازم است که اگر کامپوزیت دچار لب پریدگی شود تا شکستگی بر روی آن رخ دهد، امکان تریمیم کامپوزیت وجود دارد.

برای جلوگیری از بد رنگ شدن کامپوزیت و تغییر رنگ آن نیز توصیه می شود که از مصرف مواد رنگی بخصوص در ساعات اولیه پرهیز گردد. اگر قصد کامپوزیت کردن دندان های خود را دارید، از دندانپزشک خود بخواهید از مواد با کیفیت تر برای دندان های شما استفاده نماید تا طول عمر بالاتری از کامپوزیت مورد استفاده برای دندان ها فراهم آید.

بهترین دندانپزشک تهران برای کامپوزیت دندان چه مراحلی را طی می نماید؟

برای درمان موفق کامپوزیت باید تمامی مراحل درمانی به صورت دقیق توسط دندانپزشک انجام شود، در گام نخست باید دندان از لحاظ عیب های کلی نظیر پوسیدگی، مشکلات ریشه دندان و ... ترمیم شود، سپس عملیات کامپوزیت دندان ها انجام گیرد، مراحل کلی کامپوزیت به شرح زیر می باشد:

  • بررسی های کلینیکی و معاینه کلی دندان های فرد
  • دندان باید از لحاظ مشکلات و بیماری های پریو دنتیال، پوسیدگی، مشکلات عصب دندان، پلاک و جرم های احتمالی و ... ترمیم گردد.
  • آماده سازی دندان برای بکارگیری کامپوزیت و انجام تراش های لازم روی دندان در صورت نیاز
  • قالب گیری و بکارگیری کامپوزیت برای دندان های افراد
  • ایزوله کردن و شست و شوی دندان های افراد

با رعایت دقیق نکات دندانپزشکی در تمامی مراحل بالا می توان با درصد موفقیت بالا اقدام کامپوزیت دندان های فرد نمود. اغلب از کامپوزیت دندان برای پر کردن حفره ها استفاده می شود، اما می تواند برای بهبود ظاهر دندان های تغییر رنگ یا بدشکل نیز از آن استفاده کرد. در کامپوزیت دندان لایه ای برای ترمیم دندان از کامپوزیت تهیه شده و با استفاده از نور خاصی، سفت و محکم شدن کامپوزیت صورت می گیرد. کامپوزیت از ساختار طبیعی دندان پشتیبانی می کند و به محافظت در برابر بریدگی، شکستگی و تغییرات دما (در مورد دندان های حساس) کمک می کند. این واقعیت که پرکننده‌های کامپوزیت به دندان چسبانده می‌شوند به این معنی است که برخلاف پرکننده‌های آمالگام، نیازی به ایجاد ویژگی‌های نگهدارنده برای از بین بردن دندان سالم نیست.

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان در زمینه کامپوزیت دندان

دکتر سعید کریمی دندانپزشک زیبایی و یکی از بهترین دندانپزشکان در تهران در زمینه درمان کامپوزیت می باشند، ایشان برای درمان های زیبایی دندان بخصوص کامپوزیت کردن دندان ها از فناوری های دیجیتال بهره می گیرند. ارائه خدمات دندانپزشکی در محیطی آرامش بخش و کاملا بهداشتی و ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب از مزایای بهره بردن از خدمات دندانپزشکی مجموعه دکتر سعید کریمی می باشد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.