آیا ایمپلنت خوب است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
08 خرداد 1397

آیا ایمپلنت خوب است

آیا ایمپلنت خوب است سوالی که افراد زیادی در ذهن دارند در مورد ایمپلنت این ایت که آیا ایمپلنت خوب است و می تواند جایگزینی مناسبی برای فقدان دندان باشد. کاشت دندان بهترین روش درمانی جهت جبران دندان از دست داده است.

فهرست محتوای صفحه :

ایمپلنت دارای عوارضی برای بیمار نیست و بایستی روند درمانی بخوبی انجام شود تا عمر ایمپلنت دندان کاشته شده برای بیمار بالا باشد.

آیا ایمپلنت خوب است و فقدان دندان را جبران می کند؟

ایمپلنت از جنس مناسب برخوردار بوده و بخوبی با کاشت در سیستم فک بیمار می توان فقدان دندان از دست داده را جبران کرد. ایمپلنت جنس تیتانیومی داشته که از طرفی دارای تناسب با سیستم دهانی فرد است و هم از طرف دیگر دارای استحکام و درجه کیفیت بالا است که دارای عمر بالا بوده و براحتی بیمار می تواند به مدت زمان طولانی از آن استفاده کند.

آیا ایمپلنت خوب است

ایمپلنت دندان خوب را چگونه انتخاب کنیم؟

در بازار ایمپلنت دندان با برند ها و مارک های مختلف وجود دارد که بایستی به این نکته توجه کرد که همه ی آنها دارای کیفیت مناسب نبوده و بایستی برای درمان موفق از جنس و برند مناسب استفاده کرد. جهت انتخاب مارک و برند مناسب بایستی دندانپزشک ایمپلنت متخصص و با تجربه را در قدم اول پیدا کنید و سپس با اطمینان خاطر از او بخواهید برند و مارک مناسب را برای شما انتخاب کند که البته از این جهت در قیمت برند ها و مارک های مختلف ایمپلنت تفاوت هایی وجود دارد.

کاشت ایمپلنت دندان خوب گامی در موفقیت درمان

علاوه بر توجه به کیفیت ایمپلنت در روند درمان و رسیدن به موفقیت درمانی بایستی به این نکته هم توجه کرد که نحوه درمان و روش درمانی هم در رسیدن به درمان موفق بسیار تاثیر گذار است. برای درمان موفق و رسیدن به موفقیت درمان و تضمین طول عمر بالای ایمپلنت کاشته شده در اولین قدم دندانپزشک متخصص و با تجربه را برای کاشت دندان خود انتخاب کنید. در روند کاشت دندان بایستی دندانپزشک همه ی موارد را در نظر بگیرد. انتخاب برند و مارک مناسب یک گام در رسیدن به موفقیت است. بایستی روش درمانی مناسب برای بیمار انتخاب شود. در نظر گرفتن شرایط بیمار نیز در انتخاب روش درمانی بسیار تاثیرگذار است.

برخی افراد دچار بیماری های جانبی هستند که بایستی دندانپزشک در روند درمانی این موارد را در نظر بگیرد. به عنوان مثال افرادی که دچار بیماری پوکی استخوان هستند نیازمند درمان های جانبی در روند کاشت ایمپلنت دندان خود هستند. این دسته افراد بایستی از درمان جانبی پیوند استخوان جهت درمان موفق استفاده کنند تا اتصال محکم و قوی بین ایمپلنت و استخوان فک برقرار شود.

آیا ایمپلنت خوب است

در پاسخ به افرادی که این سوال را در ذهن دارند که آیا ایمپلنت خوب است بایستی گفت که ایمپلنت بهترین روش درمانی جایگزینی دندان های از دست رفته است و بایستی روند درمانی مناسب تحت نظر دندانپزشک متخصص کاشت ایمپلنت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب صورت گیرد. ایمپلنت دندانی همانند دندان طبیعی را برای بیمار فراهم می نماید و فقدان دندان را جبران کرده و زیبایی لبخند را برای بیمار به همراه دارد.

در پایان باید یادآوری نمود که استفاده از روش های دیجیتال و بکار بردن دندانپزشکی دیجیتال برای کاشت دندان می تواند نتایج بهتری را رقم زده و رضایت بیشتر بیمار را به همراه دارد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.