ایمپلنت برای دیابتی ها ایمپلنت و دیابت
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
13 خرداد 1397

ایمپلنت برای دیابتی ها ایمپلنت و دیابت

ایمپلنت برای افراد دیابتی و ایا دیابتی ها می توانند ایمپلنت کنند؟ در این مقاله به شرح آن می پردازیم. اما ایمپلنت برای دیابتی ها چگونه است؟ باور غلطی که برخی دارند این است که بیماران دیابتی قادر به کاشت ایمپلنت دندان نیستند، این در حالی است که کاشت ایمپلنت در بیماران دیابتی خطری نداشته و براحتی می توان کاشت ایمپلنت دندان را در این دسته افراد با رعایت نکات خاص انجام داد.

فهرست محتوای صفحه :

ایمپلنت دارای عوارضی برای بیمار نیست و بایستی روند درمانی بخوبی انجام شود تا عمر ایمپلنت دندان کاشته شده برای بیمار بالا باشد.

ایمپلنت برای افراد دیابتی چگونه است؟

دیابتی ها همچون سایر افراد می توانند براحتی کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند و پژوهش های انجام داده شده نشان از موفقیت درمان در بیماران با دیابت است و جای هیچ نگرانی نیست. ارتباطی بین میزان قند خون و عوارض ایمپلنت در بیماران دیابتی مشاهده نشد. بنابراین ایمپلنت برای افراد دیابتی قابل انجام است.

ایمپلنت برای دیابتی ها

ایمپلنت و دیابت را چگونه کنترل کنیم؟

در روند کاشت ایمپلنت دندان که در گذشته تصور می شد این بود که بیماری دیابت در زخم های ایجاد شده درون دهان و در موضع ترمیم نمی شود و پیوند مستحکمی بین استخوان فک و ایمپلنت در این دسته از افراد ایجاد نمی شود. این در حالی است که پژوهش های انجام شده نشان می دهد که درمان ایمپلنت را بخوبی بدون عوارض فوق انجام داد.

ایمپلنت بیماران دیابتی چه مزایایی دارد؟

ایمپلنت برای بیماران دیابتی بسیار مناسب است. این دسته از افراد با داشتن دندانهای کامل می توانند رژیم غذایی مناسب تری را در پیش گیرند. با این وجود داشتن هماهنگی بین متخصص دیابت با دندانپزشک و رعایت نکات تجویزی در موفقیت درمان بسیار تاثیرگذار است.

در رابطه ایمپلنت و دیابت توجه به نکاتی الزامی است؟

در هر صورت بدن بیماران دیابتی با افراد سالم تفاوت دارد و رسیدن به موفقیت درمان کاشت در بیماران دیابتی مستلزم رعایت نکات و دستورالعمل های خاص به خود است. ایمپلنت جهت موفقیت درمان بایستی اتصال محکم و مستحکمی را با استخوان فک برقرار کند که گاهی در برخی از افراد نیاز به رعایت نکات و دستورالعمل های تکمیلی است.

ایمپلنت برای دیابتی ها

در هر حال بیماران دیابتی جهت درمان بایستی مشکل دیابت خود را با دندانپزشک در میان بگذارند تا دندانپزشک با توجه به مشکلات بیمار روش درمانی مناسب را انتخاب کند.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.