بهترین مارک ایمپلنت دندانی کدام است؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
08 شهریور 1398

بهترین مارک ایمپلنت دندانی کدام است؟

بهترین مارک ایمپلنت دندانی کدام است؟ همواره استفاده کنندگان ایمپلنت های دندانی خواستار استفاده از مارک های مناسب و با کیفیت هستند، از این رو شناخت بهترین مارک ایمپلنت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در بازار برندهای مختلف خارجی وجود دارند که همگی دارای کیفیت مناسب نیستند. از برندهای معروف در بازار ایمپلنت می توان به ایمپلنت های سوئیسی، آمریکایی، کره ای و آلمانی اشاره نمود. بایستی توجه نمود در هر کشوری نیز برندهای مختلفی وجود دارد که دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند.

فهرست محتوای صفحه :

در بازار برندها و مارک های مختلف ایمپلنت دندان وجود دارد که دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند.
بهترین مارک ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان کدام است؟

کشورهای مختلفی در زمینه تولید ایمپلنت های دندانی اقدام کرده اند. از این رو در هر کشوری می توان برندهای با کیفیت و یا بی کیفیت تهیه شود. بنابراین در تهیه ایمپلنت های دندانی به نام برند بیشتر توجه شود، نه این که صرفا با نام یک کشور اقدام به انتخاب مارک ایمپلنت نمایید. از برندهای مطرح برای کاشت دندان می توان به موراد زیر اشاره نمود:

  • Xive ساخت کشور آلمان
  • BioHorizon ، Biomet ۳i و Zimmer Biomet ساخت آمریکا
  • AStra Bioear سوئد
  • Straumann و SIC ساخت سوئیس
  • ....
بهترین مارک ایمپلنت دندان

وظیفه انتخاب مارک مناسب برای ایمپلنت به عهده متخصص کاشت ایمپلنت دندان است. بیمار شناخت کافی به انواع ایمپلنت های دندانی ندارد، ولی بایستی از دندانپزشک متخصص خود بخواهد که از برند و مارک مطرح و با کیفیت برای خود استفاده کند.

دقت شود که انتخاب مارک با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ایمپلنت دارای کیفیت مناسب نباشد، از عمر مناسبی برخوردار نبوده و مشکلات بعدی را برای بیمار به همراه دارد. بنابراین انتخاب یک برند با کیفیت برای کاشت دندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه کاشت برندهای مختلف، متفاوت است، اما نباید برای کاشت دندان تنها هزینه را ملاک قرار داد، زیرا استفاده از برندهای بی کیفیت ایمپلنت، درصد موفقیت کاشت دندان را کاهش می دهد. از سوی دیگر ایمپلنت های بی کیفیت، دوام و ماندگاری مناسبی ندارند. استفاده از برندهای با کیفیت ایمپلنت کاشت موفق دندان را در پی داشته و استفاده از ایمپلنت را برای سالیان دراز امکان می سازد.

عوامل موثر در کاشت موفق دندان

انتخاب بهترین مارک ایمپلنت اولین گام ها برای کاشت موفق دندان است. اگر کیفیت ایمپلنت بالا باشد ولی متخصص ایمپلنت مناسب انتخاب نشده باشد، ممکن است درمان کاشت دندان با عدم موفقیت همراه شود. تنها متخصصین در حوزه ایمپلنت دندانی قادر به کاشت موفق ایمپلنت می باشند. بنابراین بایستی دندانپزشک مجرب و با دانش روز را در اولین گام انتخاب نمایید.

فرایند کاشت دندان کاملا تخصصی بوده و می تواند به روش های مختلفی انجام شود. انتخاب روش مناسب بسته به نظر دندانپزشک و شرایط بیمار است. بعد از ایجاد اتصال قوی بین ایمپلنت و استخوان فک بیمار، بایستی برای پایه فیکسچر، روکش دندانی مورد استفاده قرار گیرد. روکش با کیفیت و درجه استحکام بالا را بایستی برای ایمپلنت انتخاب نمایید. با استفاده از روکش های نسل جدید نظیر روکش های زیرکونیا و سرامیکی زیبایی منحصر به فرد برای ایمپلنت دندان فراهم شده و در کنار استحکام بالای به وجود آمده، بیمار می تواند از کاشت دندان خود لذت ببرد.

دکتر سعید کریمی متخصص کاشت ایمپلنت دندان با استفاده از فناوری های روز می باشند که از بهترین مارک های ایمپلنت دندان استفاده می نمایند. ساخت روکش های مناسب و زیبا در مرکز کد کم مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی از مزیت های این مرکز دندانی به حساب می آید.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.