درصد موفقیت کاشت ایمپلنت دندان
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
17 اردیبهشت 1397

درصد موفقیت کاشت ایمپلنت دندان

درصد موفقیت ایمپلنت دندان بالا را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید. درصد موفقیت کاشت ایمپلنت و رسیدن به کاشت دندان موفق با کیفیت مناسب بستگی به علل مختلفی دارد، برای موفقیت در این امر رعایت آنها کاملا لازم و ضروری است. این عوامل برخی مربوط به فرایند کاشت و روش درمانی است و برخی مربوط به خود بیمار و رعایت نکات تجویزی از طرف دندانپزشک متخصص دارد.

ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرار داده شده و پس از گذشت زمان، اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد.

یکی از علل رسیدن به موفقیت کامل در کاشت دندان مربوط به سلامت دهانی خود بیمار است. جهت ایجاد موفقیت درمانی برای بیمار بایستی پیوند قوی و مناسب بین ایمپلنت و استخوان فک برقرار شود. جهت این امر از طرفی بایستی فرد از لحاظ استخوان فک محدودیتی نداشته باشد. کسانیکه دچار تحلیل استخوان فک شده اند بایستی درمانهای جانبی که شامل تقویت استخوان فک بیمار است در نظر گرفته شود. از طرف دیگر نحوه ی کاشت نیز موثر است. برند های مناسب ایمپلنت با شرایط سطحی مناسب تر می توانند در ایجاد پیوند قوی تر و سریعتر موثرتر باشند.

موفقیت کاشت ایمپلنت دندان چگونه بدست می آید؟

کاشت دقیق و استفاده از برند های با کیفیت ایمپلنت از عوامل موثر در رسیدن به موفقیت کاشت دندان است. همواره از دندانپزشک خود بخواهید از برند های معتبر برای کاشت دندان استفاده کند. درست است هزینه ی این برند ها بیشتر است ولی کیفیت بالاتر و درصد رسیدن به موفقیت کاشت در این نوع برندها بیشتر است.

دندانپزشک بایستی از بوجود آمدن عفونت جلوگیری کند. عفونت در صورت رعایت نکردن نکات محتمل است. هرچه قدر مقدار جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک بیشتر باشد موفقیت کاشت ایمپلنت دندان بیشتر است.

کاشت ایمپلنت با موفقیت

همه ی نکات فوق لازم است ولی برای موفقیت و طول عمر بالای ایمپلنت بایستی بیمار رعایت بهداشت را رعایت کند. استفاده از مسواک و دهانشویه ها برای رسیدن به موفقیت لازم است. جرم و پوسیدگی یکی از عوامل مهمی است که بر طول عمر کاشت دندان تاثیر فراوان دارد. بیماران نیز بایستی سعی در مصرف نکردن مشروبات الکلی و دخانیات را در پیش گیرند.

کسانیکه بیماری های جانبی دارند بایستی با در میان گذاشتن بیماری، دندانپزشک را در نظر گرفتن نکات جانبی یاری دهد. دندانپزشک با در نظر گرفتن بیماری و نیازهای جانبی آن اقدام به درمان می کند. در موفقیت کاشت دندان نوع روند درمانی در پیش گرفته نیز تاثیرگزار است. روند درمانی بسته به شرایط سلامتی فرد است. انتخاب نوع روش صحیح در عهده دندانپزشک متخصص ایمپلنت است.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.