لومینیرز
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
17 فروردین 1397

لومینیرز

لومینیرز چیست؟ لومینیرز نوعی لمینت است که دندانپزشک زیبایی جهت برقراری زیبایی و مرتب کردن دندانها از آن استفاده می کند. دندانپزشک بنا به تشخیص خود و درخواست بیمار لومینیرز را انتخاب می کند. برای خدمات لومینیرز در تهران می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مراجعه نمایید.

لومینیرز

لومینیرز چیست؟

لومینیرز ضخامتی حدود 2 تا 3 میلیمتر دارد. این ابزار بسیار نازک بوده و به دندانها متصل می شود. مزیت اصلی لومینیرز نازک بون آن است. نازک بودن باعث می شود نیاز به تراش دندانها کاهش یابد که همین امر باعث استفاده زیاد دندانپزشک زیبایی از این ابزار شده است. همین امر باعث شده که بیمار نیز احساس راحتی بیشتری نماید. مدت زمان درمان این روش کوتاه است.

لومینیرز

جهت درمان ابتدا دندانپزشک اقدام به قالب گرفتن دندانها می نماید و با معاینه دستورات لازم به لابراتوار داده می شود و پس از ساخت تست صورت گرفته و در صورت راضی بودن دندانپزشک و بیمار باند صورت می گیرد.

درکنار محاسن فوق این روش نقص هایی هم دارد، من جمله اینکه تجمع پلاک دندانی در کنار لومینیزر باعث التهاب لثه می شود و در مورد تمامی دنداها مثلا دندانهای بد شکل و چرخش یافته قابل استفاده نیست. ولی اصلی ترین مزیت آن تراش کم دندانها برای این درمان است.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.