هزینه بلیچینگ چقدر است
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
28 اردیبهشت 1397

هزینه بلیچینگ چقدر است

هزینه بلیچینگ دندان چقدر است؟ ویژگی های بلیچینگ چیست؟ سوالاتی هستند که مراجعه کنندگان به مراکز دندانپزشکی بخصوص نزد دندانپزشک زیبایی دارند. قیمت بلیچینگ دندان را بایستی بعد از معاینه دندان ها مشخص کرد. البته عوامل تاثیرگذار بر این امر مثل هزینه بلیچینگ دندان با لیزر و ... بر قیمت نهایی تاثیر فراوان دارد. با بلیچینگ می توان دندانهای زیبا و سفید را با هزینه کم و در سریعترین زمان ممکن بدست آورد.

در پاسخ به این دسته مراجعه کنندگان بایستی گفت بلیچینگ دندان یکی از روشهای مرسوم دندانپزشکی است که هزینه بالایی ندارد و زیبایی و سفیدی دندان ها با آن تامین می شود.

برای هزینه بلیچینگ دندان به روش های معمول و هزینه بلیچینگ دندان با لیزر می توانید با تماس با ما اقدام کنید.

تماس با ما: 88888590-021/88884546

سفید کردن دندان در دندانپزشکی یا بصورت بلیچینگ توسط اکسید کننده ای همچون پراکسید هیدروژن یا استفاده یک اسید رقیق همراه انجام می شود.
بلیچینگ

هزینه بلیچینگ دندان چقدر است؟

فرایند سفید کردن دندان در مطب یا خانه می تواند انجام شود. در تعیین هزینه بلیچینگ دندان نوع مواد مصرفی و استفاده از تجهیزات و همچنین سطح تخصص و تجربه دندانپزشک هم موثر است. به عنوان مثال استفاده از فناوری های نوین در این امر کمک فراوانی به دندانپزشک و زیبایی و اثر بخش تر شدن درمان می کند. یکی از این فناوری های نوین لیزر دندان است که با آن اثر درمان بلیچینگ دندان موثر تر و دقیق تر شده و درمان سفیدی دندان موثر تر و دقیق تر و درمان تضمین می شود. در کل هزینه بلیچینگ پایین بوده و بسته استفاده از روش درمان در مطب یا در خانه هزینه متفاوت است.

هزینه بلیچینگ دندان با لیزر دندان چقدر است؟

پیشنهاد ما برای بلیچینگ استفاده از لیزر است. با لیزر سفید کردن دقیق تر و با درجه کیفیت بالاتر انجام می شود. هزینه بلیچینگ با لیزر نیز قیمت بالایی نداشته و می تواند زیبایی بیشتری را برای دندان های شما فراهم آورد.

برای درمان بلیچینگ دندان از مواد اکسید کننده ای مثل پر اکسید هیدروژن یا اسید رقیق همراه مواد ساینده استفاده می شود. در موثر بودن درمان جنس خود دندانها بسیار موثر است. سفید کردن دندانها در طی زمان کوتاه امکان پذیر است. مدت زمان که برای درمان لازم است بین 2 تا 6 هفته است. مراجعه کنندگان جهت درمان سفیدی دندانها با چند مرحله مراجعه می توانند درمان را بخوبی طی کرده و دندانهای زیبا و سفید بدست آورند.

پس از بلیچینگ دندان بایستی استفاده کنندگان با رعایت بهداشت در حفظ سفیدی و شفافیت دندانها کمک کنند و استفاده از مسواک و سایر روشهای حفظ سلامت دندان ها به استفاده کنندگان از بلیچینگ توصیه می شود.

در پاسخ کلی به هزینه بلیچینگ چقدر است؟ بایستی بگوییم بسته به روش درمانی انتخاب شده دندانپزشک دارد. برای خدمات بلیچینگ دندان می توانید دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید. هزینه بلیچینگ در این مرکز دندانپزشکی بسیار مناسب است.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.