لبخند هالیوودی چیست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
22 بهمن 1401

لبخند هالیوودی چیست؟

لبخند هالیوودی چیست؟ اصطلاح لبخند هالیوودی مربوط به فراهم شدن دندان های یکدست و سفید برای افراد است که زیبایی منحصر به فردی فراهم می شود. شما بارها لبخند زیبای بازیگران سینمای هالیوود را مشاهده نموده اید، برای بدست آوردن چنین لبخندی، دندانپزشک باید از درمان های زیبایی دندان بهره برده و شرایط زیباترین لبخند را برای فرد فراهم نماید.

فهرست محتوای صفحه :

لبخند هالیوودی اصطلاحی رایج در دندانپزشکی زیبایی بوده که هدف آن فراهم کردن لبخندی زیبا همچون لبخند بازیگران هالیوود می باشد، در این روش درمانی، دندان های صاف و شفاف برای زیبایی لبخند فراهم شده و تناسب بین لب ها و دندان ها به گونه ای مناسب برقرار می گردد. بنابراین روش درمانی لبخند هالیوودی در بر گرفته از چندین روش درمانی زیبایی برای دندان های فرد می باشد.

زیبایی دندان و طراحی لبخند استفاده از روشهای زیبایی دندان نظیر ارتودنسی و روکش کردن دندان و... توسط دندانپزشک زیبایی است. وجود هارمونی و هماهنگی اجزاء صورت در اصلاح طرح لبخند و داشتن لبخند زیبا لازم است.

لبخند هالیوودی و اصلاح طرح لبخند چیست؟

از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر زیبایی افراد و چهره آن ها، دندان ها می باشند، داشتن مجموعه ای از دندان های زیبا و سفید، زیبایی لبخند را به همراه داشته و باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می گردد. این شرایط در لبخند بسیاری از بازیگران سینمایی هالیوودی برقرار است، بنابراین بسیاری از افراد با مراجعه به دندانپزشکان، خواهان برقرار کردن چنین لبخندهایی برای خود هستند. لبخند هالیوودی یک درمان زیبایی دندان با بازسازی کامل پروتز هر دو فک با استفاده از روش های مختلف دندانپزشکی است.

دندانپزشک برای فراهم کردن لبخند هالیوودی از روش های مختلفی استفاده می کند، در گام نخست به ارزیابی لبخند افراد می پردازد، دندانپزشکان زیبایی در طول مشاوره دندان های شما را ارزیابی می کنند تا تعیین کنند که کدام نوع روش برای شما بهترین گزینه است. همچنین در این مشاوره در مورد شکل، طول، عرض و رنگ دندان های جدید ایده آل خود صحبت خواهید کرد.

لبخند هالیوودی چیست؟

در دندانپزشکی امروزی از روش های نوین بهره گرفته می شود، یکی از روش های نوین در زمینه ارزیابی لبخند، بهره گرفتن از تجهیزات و تصویربرداری های سه بعدی برای بیماران می باشد، به این طریق می توان شرایط بهینه تری را برای درمان افراد در نظر گرفت. در درمان های زیبایی لبخند هالیوودی از روش های مختلفی نظیر روکش های دندانی، ایمپلنت، سفید کردن دندان و ... استفاده می گردد که در ادامه به معرفی ان ها خواهیم پرداخت:

لبخند هالیوودی با روکش دندان

یکی از مهم ترین روش هایی که برای جبران تاج دندان از دست رفته بکار می رود، بهره بردن از روکش های دندانی می باشد. روکش بخوبی نقش تاج دندان از دست رفته را جبران کرده و شرایط همانند دندان طبیعی را برای فرد فراهم می کند. با گذر زمان و پیشرفت های ایجاد شده در زمینه ساخت روکش های دندانی، از جنس های با کیفیت تری برای ساخت روکش های دندانی استفاده می گردد، به طوری که روکش های قدیمی که بصورت فلزی ساخته می شدند و زیبایی مناسبی نداشتن به روکش های سرامیکی و زیرکونیا تغییر یافته اند. روکش های دندانی سرامیکی و زیرکونیا هم از استحکام مناسبی برخوردار هستند و هم زیبایی منحصر به فردی دارند.

از بین روکش های سرامیکی و زیرکونیا، نوع زیرکونیا دارای استحکام و زیبایی بیشتری نیز می باشد. ساخت روکش های سه بعدی با استفاده از فناوری های نوین نظیر کد کم می تواند زیبایی بیشتری را برای دندان های افراد فراهم آورد. فراهم کردن لبخند هالیوودی با روکش های دندانی یکی از کاربردی ترین روش های زیبایی و اصلاح طرح لبخند می باشد. این نوع روکش ها،در مقایسه با روکش های دیگر، نازک تر هستند، کاملا طبیعی به نظر می رسند، روکش های سرامیکی و زیرکونیا با نگهداری مناسب می توانند تا 15 سال دوام بیاورند.

روکش ها ممکن است نیاز به تنظیم یا برش داشته باشند تا از تناسب کامل روی دندان های شما اطمینان حاصل شود. همچنین موفقیت و عمر روکش های دندانی به نحوه تهیه و استفاده از موادی که در فرآیند تهیه آن استفاده می گردند، بستگی دارد.

لبخندی هالیوودی با لمینت دندان

لمینت به صورت یک لایه نازک از جنس سرامیک یا کامپوزیت بوده که برای از بین بردن نقایص دندانی نظیر شکستگی ها، لب پریدگی ها، بد رنگی ها و ... بکار می رود. این پوسته نازک به وسیله چسب مخصوص بر روی دندان ها قرار گرفته و اتصالی محکم بین آن و دندان برقرار می گردد. از لمینت ها برای اصلاح ارتفاع دندان هم استفاده می گردد که این مورد در جوانی و زیبایی لبخند افراد تاثیر فراوان دارد.

ساخت لمینت های دندانی با استفاده از فناوری های نوین نظیر کد کم می تواند زیبایی و استحکام بالاتری را برای لمینت تهیه شده فراهم نماید. لمینت های کامپوزیتی ارزان تر هستند، اما هیچگاه استحکام و زیبایی لمینت سرامیکی را ندارند. در فراهم کردن لبخند هالیوودی بکارگیری لمینت های دندانی می تواند بسیار سودمند باشد، با لمینت می تواند ردیفی یکدست از دندان های زیبا را در هنگام لبخند زدن فراهم آورد.

لبخند هالیوودی چیست؟

لبخند هالیوودی با ایمپلنت دندان

یکی از معیارهای مهم در زیبایی و داشتن لبخند هالیوودی، کامل و یکدست بودن تمامی دندان ها می باشد، از این رو فقدان یک یا چند دندان می تواند تاثیر نامطلوبی بر زیبایی لبخند افراد داشته باشد. ایمپلنت یکی از بهترین و به روز ترین روش های درمانی برای جبران دندان از دست رفته بوده که دندان هایی همانند دندان طبیعی را برای افراد فراهم می آورد.

در کاشت دندان، ابتدا پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار جایگذاری شده که به مرور زمان اتصال و جوش قوی بین آن و استخوان فک برقرار می گردد. برای ایمپلنت کاشته شده استفاده از روکش های سه بعدی می تواند زیبایی بیشتری را فراهم آورد. به همین دلیل برای روکش های مورد استفاده برای ایمپلنت، دندانپزشکان مطرح از فناوری های نوینی نظیر کد کم بهره می گیرند.

ایمپلنت بهترین روش برای جبران دندان های از دست رفته بوده که با گذر زمان روش های کاشت بهتر برای آن ارائه شده است، به عنوان مثال روش درمانی ایمپلنت پانچی یکی از نوین ترین روش ها برای کاشت دندان می باشد. با کاشت دندان، لبخند زیبا و هالیوودی را برای خود به ارمغان آورید.

سفید کردن دندان ها برای لبخند زیبا

یکی از معیارهای زیبایی دندان ها، سفیدی و درخشندگی دندان ها می باشد. برای این امر می توان از درمان های سفید کردن دندان بهره گرفت. در این روش درمانی با ژل خاصی دندان ها پوشانیده شده و با گرم کردن عملیات سفید شدن دندان ها صورت می گیرد. بهره بردن از فناوری های نوینی نظیر لیزر می تواند در این روش درمانی بسیار سودمند باشد. با لیزر می توان دقت درمانی را در سفید کردن دندان ها بالا برد.

هزینه لبخند هالیوودی چقدر است؟

برای تخمین هزینه مورد نیاز برای لبخند هالیوودی باید در نظر گرفت که از چه روش های درمانی و زیبایی برای دندان های افراد استفاده شده است. هزینه هر یک از این روش ها کاملا متفاوت می باشد، گاه نیاز به درمان های پر هزینه ای نظیر کاشت دندان می باشد یا باید از روش های ارزان تر نظیر سفید کردن دندان ها برای افراد استفاده گردد. انتخاب یک دندانپزشکی معتبر می تواند با مناسب ترین تعرفه بالاترین کیفیت را برای درمان های لبخند هالیوودی فراهم آورد.

چگونه از لبخند هالیوودی خود مراقبت کنیم؟

پس از فراهم کردن لبخند هالیوودی برای افراد، افراد باید مراقبت های لازم را انجام دهند تا ماندگاری لازم را لبخند هالیوودی داشته باشد. نگهداری مهم‌ترین عنصر برای اطمینان از ماندگاری لبخند هالیوودی شماست. برخی از مواردی که باید افراد همواره رعایت نمایند به شرح زیر است:

  • به معاینه دندان های خود در دوره های زمانی مشخص بپردازید، دندانپزشک زیبایی شما می تواند وضعیت لبخند هالیوودی شما را تجزیه و تحلیل کند و آن را کاملا حفظ نماید.
  • رعایت بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن و استفاده از نخ دندان بسیار مهم است.
  • از دهانشویه برای حفظ سلامتی دندان های خود بهره گیرید.
  • از جویدن ناخن خودداری کنید.
  • به دندان های خود فشار بیش از حد وارد نکنید.
  • ....

لبخند هالیوودی را با دکتر سعید کریمی تجربه نمایید!

اگر قصد بدست آوردن لبخندی زیبا و هالیوودی را دارید، پیشنهاد ما بهره بردن از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. ایشان متخصص دندانپزشکی زیبایی بوده و از آخرین فناوری ها برای درمان های زیبایی دندان بهره می گیرند. بهره بردن از فناوری های دیجیتال برای طراحی لبخند از مزایای استفاده از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی می باشد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.