ایا میشود روکش دندان را عوض کرد؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
08 بهمن 1398

ایا میشود روکش دندان را عوض کرد؟

ایا میشود روکش دندان را عوض کرد و آیا قابلیت نصب روکش دندان با کیفیت تر وجود دارد؟ این سوالی است که بسیاری از استفاده کنندگان روکش های دندانی دارند. در پاسخ بایستی گفت بله امکان تعویض روکش دندان وجود دارد.

فهرست محتوای صفحه :

دسته نوین روکش های دندانی که به وسیله فناوری پیشرفته کد کمCAD/CAM تهیه می شوند، روکش های سرامیکی و زیرکونیا هستند که از نظر استحکام و زیبایی منحصر به فرد می باشند. این در حالی است که روکش های قدیمی از درجه استحکام و زیبایی مناسبی برخوردار نبودند. در مورد روکش های زیرکونیا و سرامیکی می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

روکش زیرکونیا روکش سرامیکی

ایا میشود روکش دندان را عوض کرد

آیا میشود روکش دندان را عوض کرد؟

برای پاسخ به این سوال بایستی نحوه نصب روکش دندان را بیان کرد. در واقع اگر پس از عملیات ترمیم دندان ها بنا به نظر دندانپزشک نیاز به روکش دندان باشد. با چسب مخصوص نصب و الصاق روکش انجام می شود. به همین نحو نیز می توان روکش را برداشت. حتی در برخی از موارد پس از مدتی استفاده از روکش های دندانی ممکن است دندان زیر روکش دچار پوسیدگی ها و حتی عفونت شده باشد که نیاز به تعویض و برداشتن روکش دندانی است.

روکش های زیرکونیا دسته ای از روکش های دندانی است که در عین استحکام و دوام بالایی که دارند زیبایی دندان را برای بیمار به ارمغان می آورند. جنس روکش های زیرکونیا زیرکونیک بوده که غیر فلزی است و تناسب بالایی با بدن دارد.

آیا میشود روکش دندان را برای زیبایی عوض کرد؟

هدف از تعویض روکش دندان چیست و چرا بایستی روکش دندان را برداشت. در برخی از موارد هدف درمان های تکمیلی نظیر عفونت های احتمالی و درمان پوسیدگی ها و ... است که نیاز به برداشتن روکش و درمان و تعویض است. ولی در مواردی خود روکش دچار نقیصه هایی شده است که نیازمند تعویض می باشد. به عنوان مثال روکش شکسته شده را باید برداشت و روکش نو و جدید بکار برد.

اما در مورد روکش های قدیمی که عمدتا فلزی بوده و دارای زیبایی مناسبی نبودند. ضرورت استفاده از روکش های نو و مدرن امروزی برای زیبایی را مشخص می کند. در واقع اگر زیبایی هدف درمان روکش باشد ایستی حتما از روکش های زیرکونیا و یا سرامیکی استفاده شود. بنابراین در جواب اینکه آیا میشود روکش دندان را برای زیبایی عوض کرد، بایستی بگوییم بله می توان از روکش های نسل جدید برای زیبایی بهره برد.

روکش های سرامیکی و یا زیرکونیا کدام یک؟

اگر زیبایی و استحکام بالا را برای روکش های دندانی می خواهید، ما به شما روکش های سرامیکی و زیرکونیا را پیشنهاد می دهیم. این دسته از روکش ها با فناوری کد کم به صورت سه بعدی تهیه شده و زیبایی منحصر به فردی را برای شما فراهم می کند. در این بین استفاده از روکش های زیرکونیا به دلیل برتری در استحکام از اولویت برخوردار است. شما با استفاده از روکش های زیرکونیا و تعویض با روکش ها قدیمی می توانید زیبایی منحصر به فردی را برای دندان های خود به دست آورید.

بنابراین آیا میشود روکش دندان را عوض کرد؟ بله می شود ولی بیستی با روکش های مناسب این امر صورت گیرد تا نیاز به تعویض های بعدی کمتر شود و در مدت زمان بالاتری بتوان از روکش دندان استفاده نمود.

برای درمان روکش دندان دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی در تهران محسوب می شود که از خدمات دیجیتال برای انواع درمان های دندانپزشکی بهره می رد. این مرکز دندانپزشکی مجهز به مرکز فوق پیشرفته کد کم بوده که از فناوری های ساخت ریستوریشن های دندانی به صورت سه بعدی محسوب می شود. زیباترین روکش های دندانی سه بعدی را می توان با بهرهگیری از فناوری کد کم ساخت.

دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشکی زیبایی و کاشت تخصصی ایمپلنت دندان از دانشگاه UCLA آمریکا بوده و انواع خدمات مربوط به روکش های دندانی را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می نمایند.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.