بهترین روکش برای دندان چیست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
17 شهریور 1398

بهترین روکش برای دندان چیست؟

بهترین روکش برای دندان چیست؟ دندانپزشک بایستی چه روکشی را برای دندان های بیمار انتخاب نماید؟ روکش دندان ابزاری است که برای جبران تاج دندان از دست رفته بکار می رود. برای انتخاب بهترین روکش برای دندان بایستی نکاتی را در نظر گرفت. در اولین مورد بایستی بدانید که روکش های دندانی مختلفی برای دندان ها قابل استفاده است که دندانپزشک می تواند از انواع آن ها استفاده نماید. روکش های زیرکونیا و سرامیکی از زیباترین و مستحکم ترین روکش های دندانی می باشند که می توان برای دندان ها از آن ها بهره برد. روکش دندان برای حفظ دندان ها و فراهم آوردن کارایی همچون دندان های طبیعی بسیار لازم و ضروری می باشد. در پاسخ به این که بهترین روکش دندان چیست بایستی بگوییم روکش های زیرکونیا و سرامیکی از بهترین روکش های دندانی هستند.

فهرست محتوای صفحه :

جنس روکش های زیرکونیا زیرکونیک بوده که غیر فلزی است و تناسب بالایی با بدن دارد.
بهترین روکش برای دندان چیست

بهترین روکش برای دندان چیست؟

روکش دندان پروتزی ثابت است که بر روی دندان تخریب شده قرار داده شده و تاج را برای دندان های فرد فراهم می اورد. جنس روکش دندان بایستی مناسب انتخاب شود و استحکام و زیبایی در کنار هم فراهم شود. بنابراین پیدا کردن جواب بهترین روکش برای دندان چیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

روکش های زیرکونیا یا سرامیکی کدام یک؟

اصولا تفاوت بین روکش دندان چیست؟ تفاوت بین روکش ها اصولا در جنس آن ها است. دو نوع جدید و مناسب برای روکش های دندانی، روکش های زیرکونیا و سرامیکی می باشند. این دو نوع روکش دندانی از نظر استحکام و زیبایی منحصر به فرد می باشند. اما کدام یک را انتخاب کنیم یا آن که از دندانپزشک بخواهیم از کدام روکش دندانی استفاده نماید؟ روکش های سرامیکی و زیرکونیا از نظر زیبایی منحصر به فرد می باشند. اگر کسانی به دنبال زیبایی هستند، حتما از این روکش ها استفاده نمایند. روکش های سرامیکی از نظر استحکام از روکش های زیرکونیا دارای استحکام کمتری می باشند. این در حالی است که میزان زیبایی هر دو نوع روکش بسیار بالا است. روکش های زیرکونیا هم استحکام فوق العاده دارند و هم زیبایی منحصر به فرد را دارا هستند. از این رو می توان این نوع روکش ها را به عنوان بهترین روکش های دندانی نام برد. نکته مهم در بین انتخاب این دو نوع روکش دندانی آن است که روکش های زیرکونیا دارای قیمت بالاتری هستند.

بهترین روکش برای دندان ها کدام است؟

برای دندان های مختلف می توان از روکش های دندانی استفاده نمود. اما برای پاسخ دادن به سوالی نظیر بهترین روکش برای دندان چیست؟ بایستی گفت، درجه استحکام بالا و زیبایی از خصوصیات یک روکش مناسب به حساب می آید. روکش بایستی در لابراتوار ساخته شده و عملیات نصب با چسب مخصوص به صورت صحیح توسط دندانپزشک انجام شود. روند نصب توسط دندانپزشک بایستی به نحوی باشد که به بافت های مجاور لثه آسیبی نرسد. استفاده از فناوری های مدرن در زمینه ساخت روکش دندان نیز بسیار مناسب می باشد. استفاده از فناوری کد کم کمک شایانی به دندانپزشکان می نماید و می توان روکش های زیباتری را با آن ساخت. در این فناوری با استفاده از کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال انواع روکش دندان را به صورت سه بعدی تهیه می کنند.

ضرورت استفاده بهترین روکش برای دندان چیست؟

استفاده از روکش دندان برای سلامتی دندان ها و فراهم کردن زیبایی و استحکام مناسب برای آن ها امری ضروری محسوب می شود. به عنوان مثال دندان های عصب کشی شده، شکننده می شوند و اگر از روکش های دندانی برای آن ها استفاده نشود، می توانند دچار شکستگی ها شوند. از این رو بایستی با استفاده از روکش دندان استحکام و کارایی مناسب را برای دندان های مختلف فراهم نمود.

فناوری مدرن برای ساخت بهترین روکش دندان چیست؟

دقت داشته باشید که ساخت روکش های دندانی به صورت سه بعدی می تواند زیبایی مناسبی را برای دندان ها فراهم آورد. بهترین فناوری روز برای ساخت روکش دندان استفاده از فناوری کد کم CAD/CAM است. با این فناوری ساخت انواع ریستوریشن های دندانی از جمله روکش دندان به صورت زیبا و با درجه استحکام بالا فراهم می شود.

برای تهیه انواع روکش های دندانی و درمان های روکش دندان می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مراجعه نمایید. این مرکز درمانی از بهترین و با کیفیت ترین روکش های دندانی بخصوص روکش های سرامیکی و زیرکونیا با قیمت مناسب استفاده می نماید. این مرکز دندانپزشکی مجهز به فناوری کد کم بوده و ساخت سه بعدی انواع روکش های دندانی با کیفیت را برای شما فراهم می آورد.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.