عوارض اصلاح طرح لبخند چیست
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
01 خرداد 1397

عوارض اصلاح طرح لبخند چیست

عوارض اصلاح طرح لبخند یکی از سوالاتی است که مراجعه کنندگان نزد دندانپزشک زیبایی و کلینیک های دندانپزشکی زیبایی دارند. اصلاح طرح لبخند با تکنولوژی های جدید و روشهای مدرن امروزی امکان پذیر است.

طراحی لبخند استفاده از روشهای زیبایی دندان نظیر ارتودنسی و روکش کردن دندان و... توسط دندانپزشک زیبایی است.

عوارض اصلاح طرح لبخند چیست؟

با بکارگیری روشهای جدید و مدرن امروزی قابلیت اصلاح طرح لبخند با کمترین عوارض وجود دارد بطوریکه می توان گفت عوارض اصلاح طرح لبخند بسیار ناچیز و غیر ممکن است. با بکارگیری تکنولوژی های جدید این عوارض به صفر رسیده است. البته همکاری و همیاری بیمار نیز در رسیدن به دندانهای زیبا برای بیمار لازم است.

روش های اصلاح طرح لبخند

جهت بدست آوردن دندانهای زیبا برای بیمار ابتدا بایستی دندانها از نظر سالم بودن برای بیمار معاینه و درمان شوند. دندانهای خراب و ناقص باعث عدم زیبایی دندانها شده و اولین قدم جهت اصلاح طرح لبخند را می توان ترمیم و بازسازی دندان ها نامید. اصلاح طرح لبخند با هدف زیباسازی فک و لثه و دندان ها صورت گرفته و عوارض اصلاح طرح لبخند بسیار ناچیز است. بعد درمانهای ترمیمی بایستی جنبه های زیبایی دندان رعایت شود.

درمانهای مورد استفاده در اصلاح طرح لبخند چگونه است؟

در اصلاح طرح لبخند درمانهای متنوع نظیر ارتودنسی، بلیچینگ، کاشت و ایمپلنت دندان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصول زیبایی دندان ، سفیدی و درخشندگی دندان ها است لذا درمان بلیچینگ روشی مناسب برای سفیدی و درخشندگی دندان ها است. یا در مواردیکه دندانها پر شدن نیاز دارند استفاده از مواد همرنگ دندان بسیار مناسب است.

روکش ها با درجه زیبایی بالا نظیر روکش های زیرکونیا و سرامیکی از روکش های مطلوب در جهت زیبایی و اصلاح طرح لبخند است. ایجاد هماهنگی بین دندان ها و ردیف و یکنواخت کردن آنها نیز از اصول اصلاح طرح لبخند است که درمان های ارتودنسی جهت این امر مناسب بوده که با پیشرفت روش های درمانی، روش ردیف کردن دندانها بدون ارتودنسی هم ابداع شده است.

ایمپلنت نیز جهت جایگزینی دندان های از دست رفته بسیار مناسب است. با داشتن دندان های کامل و ردیف است که زیبایی برای دندان ها بدست می آید. ایمپلنت دندان روشی مدرن جهت جایگزینی دندانهای از دست رفته است.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از مدرن ترین دندانپزشکی های موجود در تهران بوده که انواع روشهای اصلاح طرح لبخند را بکار برده و از مدرن ترین روشهای دندانپزشکی زیبایی بهره می برد.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.