روکش دندان در دندانپزشکی زیبایی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
03 اردیبهشت 1397

روکش دندان در دندانپزشکی زیبایی

روکش دندان جلو برای زیبایی و روکش سایر دندان ها را در دندانپزشکی زیبایی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید. قیمت روکش دندان جلو با بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی عرضه می شود. روکش دندان در دندانپزشکی زیبایی بسیار کاربردی است و برای بدست آوردن زیبایی بکار بردن روکش های زیبا بسیار مهم است. درمان های ترمیم دندانی با روندی پیش رونده در طی سالیان گذشته همراه بوده است. ترمیم دندانها بوسیله تجهیزات و مواد جدید سهولت دندانپزشکی و زیبایی دندانها را بهمراه داشته است. روکش دندان علاوه بر نقش ترمیمی اهمیت خاصی برای دندانپزشکی زیبایی بخصوص جهت حصول زیبایی دندانها دارد.

روکش دندان جلو برای زیبایی چگونه باشد؟

روکش ها دارای جنس های مختلفی هستند. روکش ها عموما دارای جنس فلزی، سرامیکی و یا ترکیبی از این دو می باشند. هر یک از روکش ها با جنس های مختلف دارای درجه مختلفی از کیفیت و زیبایی هستند. اما بایستی ابتدا به این سوال جواب داد که استفاده روکش دندان در چه مواردی لازم و ضروری است و برای زیبایی کدام یک از روکش ها مناسب تر هستند. یا آن که روکش دندان جلو مناسب برای زیبایی کدام است؟

زمانی که حجم پوسیدگی بیش از حد باشد و برداشتن پوسیدگی باعث تخریب حجم قابل توجهی از دندان شود روکش برای دندان ضروری به نظر می رسد. دندانی که عصب کشی می شود، از لحاظ ساختاری شکننده و حساس شده است ، لذا استفاده روکش دندان برای دندان عصب کشی شده لازم و ضروری است. ایمپلنت دندان نیز نیازمند روکش است که بایستی روکشی مناسب با ایمپلنت ساخته شود. روکش های سرامیکی و زیرکونیا برای کسانی که به دنبال روکش دندان جلو برای زیبایی هستند بسیار مناسب هستند.

روکش دندان جلو برای زیبایی چه جنسی داشته باشد؟

حال سوال این است جنس روکش دندان چگونه باشد. روکش های قدیمی دندان عمدتا فلزی بود که از لحاظ زیبایی مناسب نبود. جنس روکش های فلزی عمدتا از آلیاژهای فلزی است. با پیشرفت دندانپزشکی نوع جدید روکش های سرامیکی وارد بازار شدند که جنس این روکش ها سرامیکی بوده و دارای زیبایی بالایی می باشند. روکش های سرامیکی استفاده بالایی در دندانپزشکی زیبایی بخصوص برای روکش دندان جلو برای زیبایی پیدا کرده اند.

نسل جدید روکش های دندانی، روکش های زیرکونیا بوده که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشند. از نقاط ضعف روکش های سرامیکی استحکام پایین این روکش ها می باشد. روکش های زیرکونیا عایق بوده و دارای زیبایی بالا در سطح دندان طبیعی بوده و استحکام بالایی را برای دندانها فراهم می کنند. اگر بخواهیم بهترین روکش دندان جلو برای زیبایی را نام ببریم، آن روکش زیرکونیا است.

روند ساخت روکش بستگی به تجهیزات موجود در مرکز دندانپزشکی دارد. تکنولوژی های نوین و استفاده از طراحی های سه بعدی در این امر بسیار راه گشا بوده است. تکنولوژی نوین کد کم در این امر برای ساخت روکش بسیار مدرن و تحول آفرین بوده است. انتخاب روکش مناسب با تشخیص دندانپزشک و مشورت با بیمار انتخاب می شود. دندانپزشکان توصیه می کنند برای دندانهای جلویی عمدتا از روکش های غیر فلزی استفاده شود.

روکش بکار گرفته برای فرد نیازمند نگهداری و حفظ بهداشت است. روکش های غیر فلزی باعث ایجاد زیبایی منحصر به فرد برای دندانهای بیمار می شود. ایجاد دندانهای بلند و زیبا و بدون عیب با روکش میسر است. در ضمن روکش های غیر فلزی نیاز به تراش دندان جهت استفاده ندارند.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.